تنا قالنوی: اگر شخص دیگری سرمربی بود…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 به مصاف تیم های امارات متحده عربی، هنگ کنگ و فلسطین می رود و پس از آن احتمالا حریفی مانند کره جنوبی خواهد داشت. و قطر تا فینال

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: نمی دانم برخی از دوستان چگونه فکر می کنند، اما باید بغض خود را کنار بگذارند و برای صلاح مردم و کشور به تیم ملی کمک کنند. با این حال ما به نظر منتقدان هم توجه می کنیم.

قلانوی گفت: در سال 1386 تیم بسیار خوبی داشتیم اما اتفاق خوبی نیفتاد. البته از نظر فنی حتی در بازی آن سال با کره جنوبی آمار بسیار خوبی داشتیم اما پنالتی ها اجازه صعود به ما را نداد. قبل از جام جهانی امسال، تیم برزیل شانس بیشتری نسبت به سایرین برای قهرمانی داشت اما در ضربات پنالتی حذف شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می کنیم تا مانند سال 1386 که تیم ملی نمایش خوبی ارائه داد، کار کنیم. الان شرایط خیلی بهتر از قبل شده و می خواهیم موفق شویم.

سرمربی تیم ملی ایران به ادعاها درباره راه آسان ایران به فینال جام ملت های آسیا واکنش نشان داده است.

تنا قالنوی: اگر شخص دیگری سرمربی بود...

امیر قلعه نویی که امروز در اولین تمرین تیم ملی امید حضور داشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: برخی کارشناسان معتقدند تیم ملی ایران راه آسانی تا فینال جام ملت های آسیا دارد و کره جنوبی یا قطر سخت نیستند. رقبا : اگر یک نفر دیگر سرمربی تیم ملی بود می گفتند تیم ملی گروه سختی دارد و شرایط سخت است اما الان این حرف ها را می زنند.


سرویس خبر شماره: 1941605
12 ژوئن 1402 در 8:43 ب.ظ
33.9 هزار |

5نقطه نظر

برزیل هم مثل ما در ضربات پنالتی حذف شد.