تنش در آستانه ال کلاسیکو: رئال، شاکی خصوصی بارسا

رئال مادرید و هوادارانش معتقدند اگر تخلف بارسلونا با پرداخت مبالغ هنگفت به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا ثابت شود، نشان می‌دهد که تصمیمات داوری زیادی علیه رئال و به نفع بارسلونا در این سال‌ها گرفته شده است. توهین.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در ابتدا به نظر می رسید که رئال مادرید علیه بارسا و سایر باشگاه های لالیگا اقدام قانونی خواهد کرد، اما مارکا به نقل از منابع نزدیک به باشگاه اعلام کرد که در جلسه فردای هیئت مدیره تصمیم نهایی درباره ورود جداگانه رئال مادرید گرفته خواهد شد. در این مورد به عنوان شاکی خصوصی.

رئال مادرید برای اظهار نظر درباره این پرونده جنجالی منتظر ورود رسمی دادستانی شهر بارسلونا به این پرونده بود. حالا که دادستانی اعلام کرده است علیه بارسلونا به دادگاه خواهد رفت، مدیران رئال جلسه ای برگزار خواهند کرد تا درباره نحوه رسیدگی به این پرونده صحبت کنند.


سرویس خبر شماره: 1895191
Mar 20, 1401 @ 9:34 ب.ظ
4.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید، طبق اساسنامه، بالاترین مرجع تصمیم گیری باشگاه است و زمانی که رئال باید در مورد مسائل مهم و ضروری تصمیم گیری کند، با اعضای اصلی تشکیل جلسه می دهد. جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه به درخواست رئیس صبح فردا در محل دفتر باشگاه برگزار می شود.

1831134

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه مارکا در اسپانیا گزارش داد که در جریان جلسه هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید که فردا برای تصمیم گیری در مورد اقدامات این باشگاه در پرونده Negrera معروف به Barsagate برگزار می شود. این احتمال وجود دارد که مسئولان باشگاه پیشنهاد دهند که به عنوان یک طرف مدنی وارد این پرونده شوند.

رئال مادرید قصد دارد به عنوان یک مدعی خصوصی در پرونده Negira یا Barcagate علیه بارسلونا شرکت کند.

تنش در آستانه ال کلاسیکو: رئال، شاکی خصوصی بارسا

سکوت طولانی مدت رئال مادرید باعث خشم هواداران آنها شده بود زیرا بسیاری از باشگاه های لالیگا رسماً در مورد این موضوع اظهار نظر کرده بودند، اما سکوت حریف سنتی بارسا عجیب به نظر می رسید.