بررسی واقعیت برای رونق تا سقوط قرمزها – 5 نکته صحبت از بورنموث 1-0 لیورپول – لیورپول اف سی

نمی توان از بازیکنان خواسته یا انتظار داشت که آنها کاری غیر از عملکردی که در برابر منچستریونایتد انجام دادند انجام دهند – و واکنش های یورگن کلوپ در بازی نیز همین را نشان می دهد.

بورنموث، انگلستان - شنبه، 11 مارس 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین AFC بورنموث و لیورپول اف سی در ورزشگاه ویتالیتی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ابتدا در نیمه دوم یک بازی فرعی وجود داشت. رئیس نیمه اول در خط لمسی به وضوح ناامید شده بود و او به اطراف نمی ماند.

هفت هفته گذشته، برای ردیف کردن صحبت های اجتناب ناپذیر (و عمدتاً بیهوده) در مورد احتمال به ثمر رساندن سه گل در برنابئو.

45 دوم باید سریع تر، تهاجمی تر، اصرار بیشتر، همه چیز بیشتر باشد. این نبود. 10 یا 15 مورد آخر نیز به سختی هجومی بود.

لیورپول ممکن است ناامید کننده ترین تیم اروپا باشد. ضرب و شتم مطلق از بزرگترین رقبای خود آخرین بار; این هفته از بدترین تیم لیگ شکست خورد.

بورنموث 1-0 لیورپول

او در هوا مورد ضرب و شتم قرار گرفت، به راحتی بیش از یک بار از کنارش رد شد، یک نشسته مطلق در انتهای دیگر را از دست داد و برای گل، پس از اینکه از تعقیب وینگری که او را شکست داد، دست کشید، به سادگی متوقف شد: پوشاندن یک پاس، عدم هدایت هم تیمی هایش، عدم بازگشت به موقعیت مرکزی

به این ترتیب، باید تعادلی بین اصلاح این عملکرد و نتیجه بازی اول ایجاد شود، اما همچنین نمی‌خواهیم امتیاز کلی را بزرگ‌تر ببینیم.

نتو در نیمه دوم یک سیو بسیار معمولی داشت، در حالی که لیورپول باید فشار می آورد و باشگاه انتهای لیگ را تحت فشار قرار می داد.

روز سخت ون دایک

هدف: صورتحساب 28′

اینکه چگونه تیم از بازی سریع، پاس‌های تند و پایان بالینی یک هفته پیش به ناتوانی شدید این نمایش در یک سوم پایانی می‌رود، یک معماست.

از هر نظر افتضاح بود

بورنموث، انگلیس - شنبه، 11 مارس 2023: ویرجیل ون دایک از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین AFC بورنموث و لیورپول اف سی در ورزشگاه ویتالیتی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

رکورد کلین شیت اخیر در بازی های لیگ وجود دارد.

احتمالاً می‌توانیم فرض کنیم که در زمان استراحت، زمانی که دیوگو جوتا برای کمک به تغییر دنده و ترکیب تیم به میدان آمد، کلماتی با صدای بلند بیان شد.

و سپس قرمزها به بورنموث می روند که در این فصل بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر گل خورده است و نمی تواند با بانجو به در انباری بزند.

علیرغم شروع خوب و تقریباً همان ترکیب، نیمه اول بی انگیزه، کند، تمرکز نداشت و پر از مبارزه کافی به پایان رسید.

رونق و رکود

هیچ کدام تاثیری نداشت. تیم پاسخی نداد. سپس این سوال مطرح می شود که آیا رئیس می تواند بازیکنان را وادار به انجام این کار کند یا اینکه بازیکنان به سادگی از آوردن سطوح مورد نیاز خودداری می کنند.

بدترین خط دفاعی لیگ …

بورنموث، انگلیس - شنبه، 11 مارس 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از از دست دادن یک ضربه پنالتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین AFC بورنموث و لیورپول اف سی در ورزشگاه ویتالیتی، به نظر مضطرب به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیگ برتر (26)، ورزشگاه ویتالیتی
11 مارس 2023

ما در اوایل فصل بورنموث را با 9 اختلاف شکست دادیم. ما حتی این بار آنقدر شوت به سمت دروازه نداشتیم.

فصل لیورپول به ندرت به این زیبایی خلاصه شده است، اما این دو مسابقه گویای همه چیز هستند: از نظر ذهنی یا فیزیکی به اندازه کافی قوی نیست، از نظر تاکتیکی یا فنی به اندازه کافی خوب نیست.

وسط هفته مهم است

از 7-0 مقابل منچستریونایتد تا مبارزه با تیم انتهایی لیگ. چطوری انجامش میدیم؟

زمانی که این واقعا سود چندانی نداشت، یک تغییر سه برابری اتفاق افتاد که از ساعت 65 ترنت، نونز و فابینیو با میلنر، فیرمینو و هندرسون جایگزین شدند.

پاسخ کلوپ

در یک لیگ، و در تیمی که ثبات مطلقاً همه چیز در آن است، این یک عملکرد وحشتناک بود که تا حد زیادی نتیجه – اگر نه زمینه تاریخی – بازی آخر هفته گذشته را کاملاً بی ربط می کند.

این مدافع میانی بزرگ قبلاً به عملکرد ضعیف به دلیل بازی زیاد اشاره کرده بود، اما او یک هفته فرصت داشت تا برای این مسابقه آماده شود و نیمه اول وحشتناکی را پشت سر گذاشت.

مو صلاح بسیار آرام یک مایل پنالتی را از دست داد تا اوضاع بدتر شود، در حالی که کودی گاکپو به درستی یک گل را در همان اوایل مردود اعلام کرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که فقط ون دایک نبود که امروز فقیر بود: ترنت و صلاح همبازیانی هستند که به همان اندازه ناامید بودند.

لیگ قهرمانان همچنان هدف است. این عملکرد تیمی نبود که شایسته آن باشد.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/reality-check-for-boom-to-bust-reds-5-talking-points-from-bournemouth-1-0-liverpool/ منبع:

مسلماً بحث گسترده‌تری در مورد آنچه روی زمین برای هدف در حال انجام است وجود دارد، زیرا به نظر می‌رسید همه متوقف شده‌اند، دونده‌ها ردیابی نشده‌اند و بیلینگز یک ضربه وارد کرده است – پس از اینکه به اوتارا اجازه داده شد حدود 40 یارد بدود، یعنی .

بورنموث، انگلستان - شنبه، 11 مارس 2023: فیلیپ بیلینگ (R) بازیکن بورنموث در جریان بازی لیگ برتر FA بین AFC Bournemouth و Liverpool FC در ورزشگاه Vitality، گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر فرض کنیم که تمرین یک هفته‌ای بازی عادی بود و مربیان طبق معمول بازیکنان را آماده می‌کردند و بر کار خوب در زمین تمرین پافشاری می‌کردند، واقعا سخت است که ببینیم چقدر می‌توان سرمربی را سرزنش کرد. مخصوص این بازی

بازی فولام به تعویق افتاد، تعطیلات بین المللی در افق است. لیورپول نمی تواند بدون هدف و جاه طلبی بیشتر در بازی خود، چه در مقابل تیم های بزرگ و چه در بازی های کوچک، از آن دوران بازگردد.

بردن یک زوج متوالی با امتیازات خوب، واقعاً جاه طلبی های بازگشت وحشیانه را در مادرید تقویت می کرد، اما این نتیجه و عملکرد به هر رویایی که از دور محتمل باشد پایان می دهد.

بورنموث، انگلستان - شنبه، 11 مارس 2023: آلیسون بکر (C) دروازه بان لیورپول، زمانی که بورنموث گل اول را در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین AFC بورنموث و لیورپول در ورزشگاه ویتالیتی به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما نکته اصلی امتیاز برنده مسابقه و نمایش ضعیف در کل، کاپیتان در روز ویرجیل فن دایک بود.

من سیتی، چلسی و آرسنال تیم های اول بازگشته اند، بنابراین ما باید روحیه داشته باشیم و بسیار بهتر از این پوچ بودن.

پس از آن، یک استراحت و فرصتی برای تنظیم مجدد وجود دارد.

لیورپول می‌توانست حدود دو روز بیرون باشد و مقابل بورنموث گلی نخورد، بنابراین گرفتن حداقل سه گل در 90 دقیقه مقابل رئال تا حدودی بعید به نظر می‌رسد – آنها در این فصل بیش از یک بار در یک بازی در ورزشگاه خودشان گل نخورده‌اند، با فرض اسپانیول. بعد از ظهر شنبه این کار را نکنید.