توافق قطعی با بال برزیلی؛ جانشین دمبله جذب شد؟

دکو، ستاره پرتغالی سابق بارسا، مدیر برنامه های رافینیا است و در ابتدا پیشنهاد انتقال وینگر برزیلی به بارسلونا را داشت. بارسا در حال حاضر انتقال فرانک کاسیر و آندرس کریستینسن را تکمیل کرده است و قرارداد سزار آسپلیکوتا و نصیر مزراوی در مراحل پایانی است. رافینیا هم اکنون باید به این گروه اضافه شود. او باید جایگزین عثمان دمبله شود که به نظر می رسد کارش با پاری سن ژرمن تمام شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در تابستان امسال گزینه های مختلفی را برای تقویت خط حمله خود بررسی می کند و در میان شایعاتی مبنی بر جذب ارلینگ هالند، محمد صلاح و روبرت لواندوفسکی، اسپورت امروز قرارداد نهایی خود را با این جناح اعلام کرد.برزیلی از لیدز یونایتد.

روزنامه نزدیک به بارسلونا ساعاتی پیش نوشت که باشگاه کاتالانی با رافینیا، وینگر 25 ساله برزیلی اسپورتینگ لیسبون که از سال 2020 برای لیدز بازی می کند، بر سر همه جزئیات به توافق رسیده است و خوشبین است که این باشگاه انگلیسی. پیشنهاد دوم رافینیا را می پذیرد.

رافینیا در این فصل در 27 بازی 9 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است و علیرغم پیشنهادهایی که از لیورپول و بایرن داشتند، پس از صحبت با ژاوی متقاعد شد که راهی بارسلونا شود. او با قراردادی با لیدز تا سال 2024 پیشنهاد 5 ساله بارسا را ​​پذیرفت و دستمزد فصل اول او کم خواهد بود که در فصل های بعد افزایش می یابد. همچنین بندهایی در قرارداد او وجود دارد که باعث افزایش درآمد او می شود.


سرویس خبر شماره: 1816966 |
07 فروردين 1401 ساعت 19:15 |
1,230 امتیاز خبر|

0نظرات

ادعای Diario Sport:

به گزارش اسپورت، قرارداد شخصی بارسا با رافینیا، وینگر لیدز یونایتد.