توخل: دست چلسی برای جذب بازیکن بسته است


سرویس خبر شماره: 1821841 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 17:45 |
3,526 امتیاز خبر|

3نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار گرفتن رومن آبراموویچ در لیست تحریمی دولت انگلیس شرایط چلسی را بسیار سخت و پیچیده کرده است.
در پی این اتفاق، دولت انگلیس محدودیت های مالی را برای چلسی ایجاد کرد که تا زمانی که مالک بعدی او مشخص نشود، این تیم نتواند بازیکنی را به خدمت بگیرد و هنوز مراحل تعیین مالک بعدی به پایان نرسیده است.
توخل درباره شرایط خاص تیمش به خبرنگاران گفت: “هرگز نمی توانید از همه چیز مطمئن باشید، اما ما می توانستیم اهداف تعیین کنیم و با برخی از بازیکنان تماس بگیریم و شرایط انتقال آنها را جویا شویم.” حالا دستمان بسته است. ما می توانیم در تیم مذاکره کنیم اما نمی توانیم در این زمینه اقدام کنیم.

وی با ابراز نارضایتی از این وضعیت گفت: شرایط برای ما ایده آل نیست، اما شرایط فعلی است. تا آنجا که من می دانم، هیچ کس قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده است و این اولین بار است که آنها آن را تجربه کرده اند.
سرمربی آلمانی با اشاره به تعهد خود به چلسی افزود: ما تلاش می کنیم تعهد و تمایل خود را برای کمک به این تیم داشته باشیم؛ بیایید نشان دهیم و ارسال این پیام برای من می تواند بسیار مهم باشد: متعهد هستم، می توانم. منتظر کار نباشم و من نمی توانم در آینده منتظر بمانم.” به محض اینکه بتوانیم کار را شروع خواهیم کرد و اگرچه در حال حاضر راه حلی نداریم، اما سعی می کنیم دیدگاه مثبتی به این موضوع داشته باشیم. موقعیت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس توخل، سرمربی چلسی تایید کرد که شرایط فعلی باشگاه تاثیر منفی بر پنجره نقل و انتقالات باشگاه دارد.