هاشمی نسب: خانواده خط قرمز من است

* بدون ملیت صعود کردیم
شاید به پایین ترین حد خود رسیده ایم. می توانستیم دو بازی دیگر را با اختلاف ببریم، اما خوشحالم که بابت زحماتمان پول گرفتیم. به فرزندان و دوستانمان تبریک می گوییم. آنها واقعاً با قلب خود بازی کردند. رسیدن به 16 تیم برتر قاره با فولاد که به هر حال تجربه کمتری در آسیا دارند کار بزرگی است. خوشحالم که توانستیم دل مردم خوزستان و ایران را شاد کنیم و نماینده شایسته ای برای فوتبال کشور باشیم. ما توانستیم بدون ملی پوشان خیلی قدرتمند صعود کنیم. امیدوارم در مرحله حذفی بتوانیم نماینده شایسته ای باشیم و بچه ها خیلی مردانه و با درایت و تاکتیک بازی کنند تا به خواسته هایمان برسیم. واقعا 25 روز لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند و هر 4 روز یک بار بازی های سنگینی است و در این رطوبت و شرایط جوی کار آسانی نیست. اما از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم صعود کنیم.

* فقط برای صعود در تیم اول برنامه داشتیم
قطعا برای صعود در تیم اصلی آمده بودیم. می دانستیم که کارهای زیادی باید انجام دهیم، اما به توانایی بچه ها ایمان داشتیم. واقعا مردانه جنگیدند. ما یک تیم بودیم. چه آنها که بازی کردند و چه آنها که روی سکو بودند. حتی تیم پزشکی و تدارکات و… همه متحد بودیم. شاید این اتفاق نظر تاثیر بسیار بیشتری نسبت به مسائل دیگر داشت. بچه ها واقعا با دل بازی کردند. به هر یک از آنها تبریک می گویم. انشاالله بتوانیم همین روند را در لیگ ادامه دهیم تا جایگاه بهتری برای فولاد پیدا کنیم.

* در آسیا از استقلال و پرسپولیس می ترسند
در هر صورت استقلال و پرسپولیس حذف شده اند، اما واقعاً مشخصه لیگ قهرمانان آسیا هستند. همه تیم ها ترس عجیبی از این دو نماینده خوب کشورمان دارند. فکر می کنم در غیاب استقلال و پرسپولیس و با وجود حذف ناگوار سپاهان توانستیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. انشاالله در مراحل بعدی نیز همین روند را ادامه خواهیم داد و به موفقیت های بیشتری دست خواهیم یافت.

* از صعود راضی نیستیم
سهمیه سال اول را گرفتیم. برای دومین سال از آسیا حذف شدیم. الان و در سال سوم صعود کرده ایم. فولاد حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما با این ثروتی که داشتیم کار بزرگی انجام دادیم. مطمئن باشید با توجه به تجربه نکونام، کاری که می بینیم، سختی هایی که می کشیم و تلاش هایی که روزانه انجام می دهیم، در سال های آینده شایسته نتایج خوبی هستیم. بازیکنان ما هم شایسته هستند. آنها با تمام وجود تمرین می کنند و می جنگند. در روز بازی همه چیز را برای تیم می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی هاشمی نسب همدلی فولادی ها را دلیل اصلی موفقیت این تیم می داند.


سرویس خبر شماره: 1821915 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 17:25 |
2,852 امتیاز خبر|

1نظرات

ما شبانه روز کار می کنیم و سخت کار می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی هاشمی بازیکن سابق سرخابی های پایتخت که این روزها به جواد نکونام کمک می کند تا این تیم را از این دو باشگاه راهی فولاد کند، در گفت و گو با فارس درباره رقابت های آسیایی صحبت کرد که می توانید. زیر را ببینید؛
وقتی بازی ها به صورت مرکزی انجام می شود، این سختی خاص خود را دارد. گروه ما هم آسان نبود. بازیکنان خارجی الغرافه واقعاً یک سر و گردن بالاتر از بسیاری از تیم ها بودند. الاهلی هم همینطور بود. گروه راحت نداشتیم اما خدا کمکمان کرد. با پشتکار و تلاش بچه ها، تدابیر نیروی انسانی و دعای خیر مردم توانستیم به عنوان اولین تیمی که شایسته آن بودیم از این جمع بیرون بیاییم.

* نه تنها از کل گروه بهتر بودیم
آهال تیم بسیار قوی و تاکتیکی بود اما کم تجربه بودند. در این بین بازیکنان خارجی سایر تیم ها این تیم را نجات دادند. شاید اگر یکی از ستارگان الاهلی یا الغرافه اهل اهل بیت بود جرأت می کرد صعود کند اما چوب بی تجربگی خود را خورد. همانند سال گذشته با وجود بازی های خوبی که مقابل السد و النصر انجام دادیم، بی تجربگی مانع از صعودمان شد. آهال تقریبا مثل ما پارسال بود اما امسال خیلی بالاتر از گروهمان فوتبال بازی کردیم.

* خانواده خط قرمز من است
من همیشه در رختکنم صحبت می کنم. البته این یک سوال فنی و تاکتیکی نیست. این یک بحث انگیزشی است. فکر می‌کنم همه ما ایرانی‌ها و فوتبالیست‌ها حتی آماده‌ایم تا در مورد خانواده بیش از توان خود کار کنیم. حداقل برای من خانواده خط قرمز است. اگر روزی نتوانم برای خوشبختی آنها خیلی بیشتر می جنگم. فکر می کنم این احساس به بازیکنان منتقل شد. هیچ چیز با ارزش تر از خانواده، والدین نیست.