توخل: من نمی خواهم از این شکست درام بسازم

توماس توخل، سرمربی چلسی، عملکرد شاگردانش پس از گلی که به ثمر رساندند؛ بحرانی.

“ما با بی دقتی به دفاع ادامه دادیم و در 10 دقیقه سه گل دریافت کردیم. این یک اتفاق غیرعادی برای ما بود و نمی دانم چرا چنین موقعیتی رخ داد. چنین لحظاتی برای ما بسیار عجیب بود. گلزنی در ابتدا دشوار است. ما کار کردیم و می دانستیم بازی مقابل برنتفورد چقدر سخت است، اما نتوانستیم از گلی که به ثمر رساندیم دفاع کنیم.”

توخل وقتی از او پرسیده شد که آیا به بازی برنتفورد مقابل رئال مادرید فکر می کرد یا خیر، پاسخ داد: “نه، قطعا نه. ما تیمی را انتخاب کرده ایم که معتقدیم می تواند مقابل برنتفورد موفق باشد. اکنون روز تعطیل است. ما از آن زمان تمرینات را تماشا و تماشا کرده ایم. دوشنبه. به نظر یک استراحت کوتاه است و من نمی خواهم از آن درام بسازم.” ‌



مجله اخبار فوتبال خارجی

شروع سختی برای ما بود، اما این اولین بار نیست که پس از وقفه در بازی های داخلی این اتفاق می افتد. با این حال، در نیمه اول خوب بودیم و نیمه دوم را خوب شروع کردیم و ادامه دادیم، اما بعد همه چیز تغییر کرد.

توماس توخل پس از شکست سنگین تیمش گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم اما زندگیمان را پیچیده کردیم چون در دفاع اشتباه کردیم. بعد از گلزنی فراموش کردیم که هنوز 40 دقیقه باقی مانده است. 10 دقیقه دیگر فرصت داریم. کنترل کار را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه بازی های داخلی برای چلسی مانند یک کابوس آغاز شد. شاگردان توماس توخل امروز در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان برنتفورد بودند که این دیدار با نتیجه 4-1 به سود تیم میهمان به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1817746 |
13 فروردين 1401 ساعت 21:15 |
8,279 |

4نظرات