تورس با آمار شگفت انگیز آماده دیدار با مس است!


سرویس خبر شماره: 2017846
10 مه 1403 ساعت 6:50 ق.ظ.
546 امتیاز خبر

0نقطه نظر

روبرتو تورس با گلی که به ثمر رساند و پاس گلی که ارسال کرد عملکرد فوق العاده ای در پیراهن گلگر داشت.

تورس با آمار شگفت انگیز آماده دیدار با مس است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرتو تورس، مهاجم اسپانیایی تیم گل گهر پس از سه هفته در دیدار حذفی مقابل فاجرسپاسی توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بفرستد و تحت تاثیر این شرایط بهتر شود. در مسابقات بعدی لیگ برتر شکل بگیرد تا خودش را جا بیاندازد.

او سه هفته متوالی نتوانست تاثیر مستقیمی روی گل های موشان داشته باشد و با فرم ایده آل خود فاصله داشت اما در بازی جام حذفی به خوبی در ترکیب این تیم ظاهر شد و گل دوم این تیم را با پاس فوق العاده مهدی تیکدری به ثمر رساند. توسط تورس به گل تبدیل شد و طلسم گل او شکسته شد.

او روی گل افتتاحیه گهر هم تاثیر داشت و پاس گل را برای سعید سحرخائزان ارسال کرد تا این زوج مهاجم بار دیگر به گل های این تیم کمک کنند.

تورس بهترین بازیکن لیگ در نیم فصل اول بود و بهترین آمار را از نظر تعداد گل و پاس گل در مقایسه با بازی هایی که در بین بازیکنان لیگ برتری انجام داده بود که در هفته های اخیر با افت آماری مواجه شده بود، داشت.

گلگهر در دیدار هفته بیست و پنجم به مصاف تیم آماده شده مس رفسنجان می رود و بازگشت تورس به روند گلزنی شاید خبر خوبی برای مارینوس باشد تا در دیدارهای باقی مانده لیگ روی او حساب باز کند.

تورس در 17 بازی لیگ برتر 6 گل و 6 پاس گل به ثمر رسانده و با 12 پاس گل در 17 بازی فوق العاده بوده است!

مجله اخبار فوتبال داخلی