اظهارات عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری بعد از هدر دادن پنالتی: تو موتور براوو نیستی!



پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد. پرسپولیس در حالی از این رقابت ها حذف شد که در طول مسابقه 2 بار با اختلاف 2 گل از حریف خود پیش افتاد اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و به ضربات پنالتی کشیده شود. .

در ضربات پنالتی وحید امیری پنالتی خود را هدر داد تا آلومینیوم برنده شود و به مرحله بعد صعود کند.

این اولین بار نیست که وحید امیری در یک دیدار حساس پنالتی را هدر می دهد. او پیش از این در سال 2015 و در جریان رقابت های جام ملت های آسیا در استرالیا و دیدار ایران و عراق، پنالتی خود را روی تیر افقی به ثمر رساند تا کاپیتان عراقی با زدن ضربه خود صعود تیمش را تایید کند.

آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی و استقلال در تشریح این دیدار می گوید: پس از بازی و حذف ما، وحید حال خوبی نداشت. در هتل بودیم و من به عنوان سرپرست تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را جویا شوم. خیلی افسرده بود و گریه می کرد. در آن زمان بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینکه یک پنالتی هم به همراه داشت. در این زمان کیسوکه هوندا بازیکن باتجربه و مشهور ژاپنی پنالتی خود را گرفت. برای اینکه حال وحید امیری را عوض کنم به شوخی به او گفتم: هوندا از دست داد، تو هم موتور نیستی. پس گریه نکن

بیشتر بخوانید: ماجرای ضرب و شتم عابدزاده در بیرون ساختمان باشگاه; دیروز علی دایی را فحش دادند، امروز نوبت من است/ اسطوره پرسپولیس در کلانتری!



سرویس داخلی اخبار فوتبال