تور خبری علی دایی پرونده این بازیکن را بست. تا جایی که من می گویم او جایی در پرسپولیس ندارد. من حاضرم یک بچه 18 ساله در دفاع داشته باشم اما این مرد نه!


اواخر آذرماه سال 1388 در حالی که پرسپولیس برای برگزاری اردوی تدارکاتی زمستانی خود به دبی سفر کرده بود، بین شیث رضایی و یکی از هواداران این تیم در آن شهر مشاجره در گرفت و موضوع به درگیری لفظی کشیده شد. بلافاصله پس از این اتفاق، علی دایی دستور اخراج رضایی از ارتش سرخ را صادر کرد و تاکید کرد که باید با اولین پرواز کمپ پرسپولیس را ترک کند و به تهران بازگردد.

دایی 27 بهمن 89 پس از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان توضیحات کاملی درباره این اتفاق داد و در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من پرونده شیث رضایی تمام شده و پرونده مختومه است. برای این بازیکن در زندگی اش آرزوی موفقیت دارم اما تا زمانی که در پرسپولیس هستم جایی در این تیم نخواهد داشت. این که می گویند شیث در نظر دارد از من شکایت کند، اصلاً من را ناراحت نمی کند، اما خوشحالم. بر اساس قوانین حقوق مدنی، هر کسی می تواند حق خود را مطرح کند، و اگر مجبور شود در دادگاه حاضر شود، قطعاً حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت. این بازیکن و مدیر برنامه هایش در روزهای اخیر حرف های زیادی درباره من زده اند که از نظر قانونی قابل پیگیری است و وکیلم پیگیر این پرونده است.

علی دایی در ادامه صحبت های خود درباره ماجرای مذکور گفت: اگر تصمیم بر انتخاب جانشین برای این بازیکن گرفته شود، می توان به طور قطعی موضوع را حل کرد. می توانم یک جوان 18 ساله را در خط دفاع میانی پرسپولیس قرار دهم تا برای ما بازی کند و جایگزین شیث رضایی در ترکیب شود.

تور خبری علی دایی پرونده این بازیکن را بست.  تا جایی که من می گویم او جایی در پرسپولیس ندارد.  من حاضرم یک بچه 18 ساله در دفاع داشته باشم اما این مرد نه!



سرویس داخلی اخبار فوتبال