ویلن موتا رد شد، پرسپولیس به دنبال مهند علی است


سرویس خبر شماره: 2000319
17 فوریه 1402 در 22:34 |
3.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

با موافقت اسمار

پرسپولیس دیگر گزینه های خارجی را برای تقویت خط حمله بررسی می کند.

ویلن موتا رد شد، پرسپولیس به دنبال مهند علی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اختلاف نظر سران پرسپولیس و اسمار در یکی دو پست، سرمربی برزیلی حالا از مهاجم برزیلی مد نظرش کم است.

شروع حرکت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی جالب بود و با اینکه این تیم سرمربی نداشت، عیسی آل کثیر بلافاصله و با سرعت قابل توجهی به این تیم بازگشت و عبدالکریم حسن هم آمد تا مشکلات تیم را کاهش دهد. دفاع چپ با این حال روند نقل و انتقالات به آن سرعتی که شروع شد نبود و مدت هاست خبری از بازیکن جدیدی در این تیم نیست.

بنابراین جدا از سنگ اندازی و تهمت برخی باشگاه ها که بازیکنان خود را با قیمت های نجومی یا مشکلاتی از این دست به صورت قراردادی آزاد می کنند، چیزی که این روند را کند کرده است، تفاوت باشگاه با اسمار ویرا، سرمربی تیم در سوال انتخاب بازیکنان

پرسپولیس بیش از پنج هفته است که درگیر انتقال محمد خدابندلو است و هنوز نتوانسته این انتقال را نهایی کند و حالا اسمار روی جذب یک هافبک دفاعی تمرکز کرده است. پرسپولیس به جای میلاد سرلک یک هافبک میانی می خواهد و با وجود اینکه همه در باشگاه اصرار دارند بازیکن پویا، بازیساز، تکنیکی و هجومی جذب شود، اما عثمر می گوید هافبک دفاعی می خواهد!

سرمربی برزیلی با این درخواست حالا به سراغ گزینه های دفاعی برای مذاکرات پرسپولیس رفته است و اینجا اختلافی بین باشگاه و سرمربی به وجود آمده است که می تواند به ضرر این تیم تمام شود چرا که پرسپولیس فقط سروش رفیعی را در اختیار دارد. رتبه های آن پست دهم و یاسین سلمانی و محمد عمری که می توانست یک هافبک تهاجمی و یک مهاجم ارواح باشد جان خود را از دست دادند و با وجود اسدبیگی، ریگی و حنانف در پست هافبک دفاعی همچنان به دنبال بازیکن جدیدی برای این پست است.

1986274

در باشگاه پرسپولیس تمرکز بر جذب محمد خدابندلو بوده اما گزینه هایی مانند محمدرضا اسلامی نیز مطرح شده است اما فعلا با تمرکز عثمر برای جذب هافبک دفاعی، گزینه هایی مانند علیزاده و شکوراف مطرح است.

از سوی دیگر حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود ثابت کرد که این باشگاه در مورد انتخاب مهاجم خارجی با عثمر اختلاف نظر داشته است و بعید نیست دیدار او با اسمار در مورد … حواشی تمرین روز سه شنبه نیز در همین راستا خواهد بود.

بادامکی در این مصاحبه گفت که باشگاه پرسپولیس توانایی جذب مهاجمان بهتری نسبت به ویلن موتا که از لیگ تایلند می آید را دارد اما اسمار اصرار به جذب این مهاجم دارد. همین مشکل باعث شد با وجود موافقت مهاجم برزیلی این انتقال نهایی نشود.

عثمر در حاشیه تمرین در گفتگو با کم به او گفت که مشکلی با لغو انتقال ویلن موتا ندارد، اما بهتر است به او اطلاع داده شود تا اینکه در مورد لغو حضورش در پرسپولیس بحث کنیم.

از این رو باشگاه پرسپولیس گزینه های دیگری را در خط حمله انتخاب کرد. البته مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس کارنامه خوبی در این زمینه ندارد و نبیل باهویی هم اکنون باری بر دوش لیست خارجی و بزرگسالان این تیم است اما به هر حال با حضور یک مهاجم خارجی، او اراده. از لیست حذف شود

گفته می شود پرسپولیس شرایط مهند علی، مهاجم اصلی تیم ملی عراق را بررسی کرده و با وجود اینکه شرایط برای جذب او وجود دارد، احتمال این انتقال بسیار کم است.

اولاً این بازیکن با باشگاه الشرطه (پلیس) عراق قرارداد دارد و دوم اینکه اخیراً پیشنهادی از جی لیگ ژاپن دریافت کرده و می تواند راهی سرزمین خورشید شود.

در این شرایط باشگاه پرسپولیس کار روی گزینه های دیگر خط حمله را آغاز کرد و جالب اینکه محدودیت مالی برای انتخاب مهاجم خارجی وجود ندارد. پیش از این اعتقاد بر این بود که مهاجم خارجی جایگزین نبیل باهویی نباید بیش از 400 هزار دلار برای باشگاه هزینه داشته باشد، اما حالا سران پرسپولیس صراحتا می گویند اگر مهاجم خوب رزومه ای پیدا کنند، پول بیشتری برای آوردن او خرج می کنند. خدمت او

مجله اخبار فوتبال داخلی