توضیح درباره بازیکن جنجالی مس شهربابک

مسعود شعبانی زاده سرپرست و مدیر تیم مس شهربابک در این خصوص می گوید: نه در جلسه هماهنگی اطلاع رسانی شد و نه از کمیته انضباطی و فدراسیون تصمیمی گرفتیم. در جلسه هماهنگی یکی از مواردی که مورد توجه قرار گرفت بازیکنان و اعضای خصوصی است که نمی توانند تیم را در این دیدار همراهی کنند. ناظر مسابقه از محرومیت آشتیانی به ما اطلاعی نداد و با توجه به اینکه این بازیکن در نیم فصل دوم و لیگ پایین به ترکیب ما اضافه شد، قطعا نامه ای در این زمینه دریافت نکردیم و هیچ اتوماسیونی در باشگاه وجود نداشت. . .

در یکی از اتفاقات عجیب لیگ برتر عدم اطلاع سازمان لیگ باعث استفاده مس شهربابک از بازیکن محروم شد.

شعبانی زاده در پایان گفت: مس شهربابک با وجود همه محدودیت ها و مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد در این فصل توانسته در لیگ آزادگان صعود کند و تا اینجای فصل بدون حاشیه کار را دنبال کرده است. کل تیم تلاش می کند تا انتظارات هوادارانی که این تیم را دوست دارند و خوشحالی آنها را برآورده کند. در ادامه راه تمام تلاش خود را می کنیم تا انتظارات فصل اول حضور را برآورده کنیم و آن را برآورده کنیم. قطعا انتظار داشتیم این موضوع در اتوماسیون لیگ اعلام شود تا مراحل کار به شکلی مناسب و روتین انجام شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس شهربابک در نقل و انتقالات زمستانی با بازیکنی قرارداد امضا کرد که این بازیکن در حین معاشرت با تیم سابقش به 4 جلسه محرومیت انضباطی متهم شده است و این اطلاعیه به باشگاه کرمان نرسیده است. هیئت یا این باشگاه. .


سرویس خبر شماره: 1814387 |
17 مارس 1400 ساعت 18:27 |
6027 امتیاز خبر|

0نظرات

محمد آشتیانی که در نیم فصل اول در تیم دسته دومی چوکای تالش حضور داشت، در هفته دوازدهم لیگ 4 جلسه محروم شد و سپس در نقل و انتقالات زمستانی راهی مس شهربابک شد. وحید رضایی البته در اولین بازی تیمش پس از تساوی از این بازیکن به دلیل عدم تحویل کارتش نتوانست از او استفاده کند. البته این بازیکن در دیدار این هفته مقابل خوشه طلایی با صدور کارت از او سوء استفاده کرد. دیداری که البته با شکست شهربابکی همراه شد اما حالا مشخص شده که این بازیکن با محرومیت انضباطی روبرو شده و به عنوان بازیکن غیرقانونی تیمش را همراهی کرده است.

وی با اشاره به این مشکل کار خود را اینگونه ادامه می دهد: در هفته اول بدون اعلام دلیل این مشکل، کارت بازی این بازیکن صادر نشد و با تاخیر مواجه شد. وقتی کارت بازی او را دریافت کردیم، نمی دانستیم چنین مشکلی ممکن است. همچنان گفته می شود این محرومیت دو ساعت مانده به بازی با خوشه طلایی در خروجی فدراسیون اعلام شده است. در صورتی که در این زمان همه درگیر بازی و هماهنگی آن هستند. قطعا اگر به باشگاه اخطار داده می شد از این بازیکن سوء استفاده نمی کردیم.