فشار اصلی روی بایرن مونیخ است نه ما

ماتیاس یاسل، بازیکن جوان سالزبورگ خاطرنشان کرد که تیمش می تواند برای بایرن مونیخ مشکل ساز باشد.

در حال حاضر فشار اصلی روی بایرن مونیخ است. برای آنها صعود به دور بعد یک امر ضروری است و این تیم در نهایت می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. بایرن مونیخ ترکیبی از بازیکنان بزرگ دارد و ما به خوبی برای این بازی آماده شده ایم.

اعتماد به نفس زیادی در تیم وجود دارد. در بازی رفت نشان دادیم که می توانیم برای بایرن مونیخ مشکل ایجاد کنیم. البته می دانیم که هیچ چیز نسبت به شرایط اولیه تغییر نکرده است. ما نسبت به تیم حریف و مقابل یک ضعیف تر هستیم. یکی از بهترین تیم های اروپا، بایرن مونیخ به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سالزبورگ به بازی رفت و تا آخرین ثانیه ها قصد داشت شگفتی بزرگی ایجاد کند، اما در نهایت دروازه این تیم در خانه مقابل بایرن مونیخ باز شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند. . حالا و در آستانه بازی برگشت، ماتیاس یاسل مدعی شده است که فشار اصلی روی بایرن مونیخ است و آنها هستند که می خواهند برای قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بجنگند.


سرویس خبر شماره: 1814388 |
17 مارس 1400 ساعت 18:28 |
1,104 |

0نظرات

ماتیاس یاسله:

بازگشت مانوئل نویر به ترکیب ثابت بایرن مونیخ؟ فکر می کنم او بهترین دروازه بان جهان است، اما ما همچنان برای گلزنی تلاش خواهیم کرد. این یک چالش بزرگ برای چنین تیم جوانی است که شانس گلزنی مقابل این دروازه بان بزرگ را داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی