توضیح ستاره سابق پرسپولیس درباره بستری شدنش در بیمارستان


سرویس خبر شماره: 1972104
20 مهر 1402 ساعت 11:52 |
5.7 هزار |

5نقطه نظر

ده متر راه رفتم، نفسم بند آمد.

ناصر محمدخانی که حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود درباره بیماری خود توضیح داد.

توضیح ستاره سابق پرسپولیس درباره بستری شدنش در بیمارستان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناصر محمد خانی ستاره پرسپولیس حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود و به تازگی پس از غلبه بر بیماری سخت خود از بیمارستان مرخص شد. وی در گفتگو درباره بیماری خود گفت: آقا علی حرف اول و آخر را برای ما در پرسپولیس می زند، به همین دلیل چند وقت پیش گفت که بیماری من خوب شد و حالم بهتر شد و در حال استراحت هستم که حقیقتش همین بود و بقیه حرف ها شایعه بود و نیست. درست است، واقعی.

او ادامه داد: بالاخره بحث ها همچنان ادامه دارد و بازار شایعات همچنان داغ است، اما دلیل بستری شدن من یک بیماری شدید ریوی بود که مدت ها بود آزارم می داد، به طوری که اگر ده متر راه می رفتم، حتماً دچار مشکل می شدم. از نفس افتاده و دیگر نمی تواند راه برود یا نفس بکشد. ضمن اینکه دو سه ماه پیش برای معالجه به دکتر طبرسی رفتم، ایشان دکتر بسیار خوبی در پرسپولیس هستند. بعد از معاینات همان موقع به من گفتند که باید سریعاً بستری شوی و مداوا شوی، اما در آن زمان به دلیل بیماری ریوی و اتفاقاتی که پیش آمده می ترسیدم در بیمارستان بستری شوم و تحت نظر باشم. قبلا در انصاریان و میناوند اما بعدها که خیلی حالم بد شد نتوانستم.

محمد خانی در ادامه توضیح داد: برای همین به بیمارستان رفتم و تقریبا یک ماه از بستری شدنم می گذرد. خدا را شکر بعد از بهبودی چند روز پیش از بیمارستان مرخص شدم و اتفاقاً به آخر بیمارستان رسیده ام. تمرین پیشکسوتان این هفته و با دیدن دوستانم و علی آقا، خودم خیلی تشویق شدم و آنها را هم تشویق کردم. الان خدا را شکر راه می روم و دیگر مشکل تنفسی ندارم، البته قبلا گفته بودم چند قدم بیشتر نمی توانم بردارم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ندای بزرگان پرسپولیس گفت: راستی دست همه پرسپولیسی ها که در این مدت مدام جویای حالم بودند درد نکنه. علی آقا هر روز با من تماس می گرفت و وضعیت سلامت و کارم را زیر نظر داشت. یحیی و آقا کریم هم زنگ زدند و برای هر کاری اعلام آمادگی کردند، همگی دمت گرم. آقای کریم در آن زمان که بیماری من سخت شده بود و تلفنم در دست همسرم بود به همسرم گفتند که اگر لازم باشد معلمی برایم بیاورند تا رسیدگی کند و همسرم گفت که دکتر طبرسی این کار را انجام می دهد. همه چیز بسیار خوب است و او یک دکتر بسیار ماهر است. در این بین همه دوستان، بازیکنان و هم تیمی هایم شرایط من را پیگیری کردند که از این بابت تشکر ویژه ای دارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی