توضیح مسی به مردم هنگ کنگ: قصد بی احترامی نداشتم!


سرویس خبر شماره: 2003359
30 فوریه 1402 در 9:22 ب.ظ.
827

0نقطه نظر

لیونل مسی پس از نیمکت نشینی خود در دیدار اینترمیامی مقابل هنگ کنگ تلاش کرد علت این اتفاق را برای هوادارانش در این کشور شرق آسیا توضیح دهد که اعتراض هواداران این کشور را در پی داشت.

توضیح مسی به مردم هنگ کنگ: قصد بی احترامی نداشتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تور آسیایی پیش فصل اینترمیامی از آنجایی جنجال برانگیز شد که مسی قرار بود با تیمش مقابل هنگ کنگ در آن کشور بازی کند اما به دلیل مصدومیت در این دیدار دوستانه حضور نداشت و روی نیمکت نشست. اتفاقی که جنجال زیادی برانگیخت. هواداران هنگ کنگ از اینکه او چند روز بعد مقابل ویستل توبه در ژاپن بازی کرد خشمگین شدند. آنها معتقد بودند مسی به دلایل سیاسی و به خاطر اسپانسرهای چینی اش در این مسابقه بازی نکرد. اختلافات به حدی افزایش یافت که هنگ کنگ دو بازی دوستانه مقابل آرژانتین را لغو کرد.

1992691

حال در ویدئویی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، لیونل مسی خطاب به هواداران هنگ کنگی خود سعی در کاهش تنش دارد: “شنیدم که به دلایل سیاسی نمی‌خواهم بازی کنم، این به هیچ وجه درست نیست. من از آغاز کارم چندین بار به این کشور سفر کرده‌ام. روابط بسیار خوبی با این کشور دارم.

همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی گفتم التهاب مجرای ادرار داشتم. روز قبل از مسابقه، سعی کردم تمرین کنم و سعی کردم به مسابقه برسم. من هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم. اما واقعا نمی توانستم بازی کنم. »

این فوق ستاره در نهایت ابراز پشیمانی کرد و تاکید کرد که همیشه دوست داشته در همه مسابقات بازی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی