نظرات بازیکنان، رسانه ها در مورد بازی All-Star NBA Lackluster

آدام سیلور و دفتر اصلی NBA بر اهمیت تلاش در طول بازی ستارگان 2024 و همچنین در رویدادهای آینده تأکید کردند. این بازی در چند سال گذشته تا حدودی درخشش خود را از دست داده است، با حداقل دفاع و اکشن بازی بیش از هر چیزی که مردم برای تماشای آن به مدت 3 ساعت تنظیم کنند، شبیه یک خط layup است. اما همه چیز آنطور که لیگ در یکشنبه شب برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت.

انتقاد از بازی ستاره های NBA که بلندتر می شود

در طول شب رکوردهای گلزنی شکسته شد. برای اولین بار در تاریخ بازی آل استار، یک تیم 200+ امتیاز کسب کرد، زیرا کنفرانس شرق کنفرانس غرب را با نتیجه 211-186 شکست داد. این بالاترین مجموع مجموع تا به حال بود، با نزدیک به 25 امتیاز از اوج قبلی شکست خورد، و دو طرف با هم 168 سه امتیاز را در شب شلیک کردند.

استقبال خوب نبود. هوادارانی که پخش تلویزیونی را تماشا می‌کردند خسته شدند و مانند مسابقه دانک در شنبه شب، هواداران در استادیوم خیلی قبل از پایان کار شروع به ثبت نام کردند.

این کم تلاشی از چشم هواداران و رسانه ها دور نماند:

واضح است که اسکات ون پلت از ESPN به اندازه کافی نسبت به محصول ناکافی احساس می کرد، و بیل سیمونز، عاشق بسکتبال شناخته شده نیز از آنچه که باید شاهد بود، خوشحال نبود.

بازیکنان نیز وارد اکشن می شوند

اما این فقط تماشاگران نبودند که متوجه شدند همه چیز مانند گذشته پر حادثه نیست. لبرون جیمز گفت که این چیزی است که لیگ «باید به آن پی ببرد» و آنتونی دیویس گفت که سرگرم‌کننده‌ترین بخش شب تماشای تیم‌های هیپ در حال انجام دانک‌های ترامپولین در بین کوارترها و تایم اوت‌ها بود.

آنتونی ادواردز، یکی از بازیکنان نوظهور NBA و مردی که سال‌های آینده باید یک ستاره همیشگی باشد، می‌گوید:

برای من، این یک بازی همه ستاره است، بنابراین هرگز به آن به عنوان یک بازی فوق العاده رقابتی نگاه نمی کنم. همیشه سرگرم کننده است. نمی دانم چه کاری می توانند انجام دهند تا رقابتی تر شود. من نمی دانم. فکر می‌کنم همه به آن نگاه می‌کنند… این یک استراحت است، بنابراین فکر نمی‌کنم همه بخواهند به اینجا بیایند و رقابت کنند.»

بازی All-Star پس از یک شنبه شب همه ستارگان برگزار شد که انتقاداتی نیز به همراه داشت. در حالی که در مسابقه 3 امتیازی بین استف کری و سابرینا یونسکو یک چین و چروک خوب و اضافه وجود داشت، مسابقه دانک که به عنوان جواهر شب در نظر گرفته می شود، یک رویداد کم رنگ بود.



https://sportslens.com/news/players-media-comment-on-lackluster-nba-all-star-game/ منبع: