توپچی ها در اتحاد کشته شدند!/ معادله قهرمانی حل شد؟

حساس ترین بازی دور برگشت لیگ برتر انگلیس، دیداری در هفته سی و دوم بود که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و منچسترسیتی 4-1 آرسنال را شکست داد.

با وجود این شکست، آرسنال با 75 امتیاز صدرنشین شد اما منچسترسیتی با 2 بازی کمتر 73 امتیازی شد و شانس خوبی برای برتری دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در نیمه دوم سیتی باهوش تر از آرسنال بود و از لحظات خاصی برای ضربه زدن به حریف استفاده کرد. خطای مارتین اودگارد توپ را به ارلینگ هالند هموطنش بازگرداند و پاس ستاره نروژی به کوین دی بروین در دقیقه 54 گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 86 راب هلدینگ یکی از گل ها را پاسخ داد. در دقیقه 5+90 بالاخره ارلینگ هالند پای خود را برای گلزنی باز کرد. آرسنال که تیم خوب و مدعی ثابتی از خود نشان نداد، در نهایت این بازی مهم را رها کرد تا در آستانه از دست دادن جام قرار بگیرد.

سیتی از ابتدا روی دروازه توپچی ها فشار آورد و تنها 6 دقیقه طول کشید تا دروازه میهمان باز شود. کوین دی بروین با یک شوت زمینی آرون رمزدیل را واگذار کرد. سیتی آنقدر اصرار داشت که گل دوم را به ثمر رساند. ارسال کوین دی بروین با ضربه سر جان استونز در عمق دروازه آرسنال قرار گرفت که کمک داور ابتدا آن را آفساید اعلام کرد اما پس از بررسی VAR مشخص شد که میزبان در دقیقه 2+45 گل دوم را به ثمر رسانده است.