توییت علیه تولد؛ اتفاقی که باعث شد استقلالی ها از سیاوش یزدانی حمایت نکنند!

سیاوش یزدانی در بخشی از یادداشتی که امروز منتشر کرد، از هم تیمی هایش گلایه کرد و نوشت: روزی که با اشتیاق و هیجان با استقلال قرارداد بستم، هرگز فکر نمی کردم خداحافظی ام با تیم محبوبم اینگونه باشد. اما حالا با قلبی پر از غم و اندوه، با تمام خاطرات تلخ و شیرین، دست جدا از سرنوشت می خواهی به رویاپردازی ادامه دهی اما نمی توانی، حالا این جدایی دیگر یک رویا نیست، واقعیت است، حالا به تو نیاز دارم. تو همیشه به من عشق می‌دادی، شاید هرگز فکر نمی‌کردم قربانی وعده بمب‌گذاری شوم، که اگر این اتفاق برای یکی از هم تیمی‌هایم بیفتد و در آخرین لحظه او را اخراج کنند، ساکت نمی‌شوم. برای استقلال با مصدومیت از ناحیه کمر بی سر و صدا بازی می کردم، چند هفته پشت سرم، اما حتی یک نفر در تیم در این مورد صحبت نکرد و حتی مربیان رفقای من iotes از ترس با هواداران صحبت نکرد.”

داستان به چند ماه پیش برمی گردد. ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین تیم جشن تولدی برپا کرد و بازیکنان استقلال به دلیل اتفاقات تلخ اجتماعی و همدردی با مردم عکس های این جشن را منتشر نکردند به طوری که حضور آنها در این مراسم به دلیل اینکه ریکاردو ساپینتو یک مربی خارجی محسوب می شد. درک صحیح از رویدادها در ایران جامعه وجود نداشت، اجتناب ناپذیر بود. در حالی که هیچ یک از بازیکنان استقلال عکسی از مراسم تولد ریکاردو ساپینتو منتشر نکردند، سیاوش یزدانی در تمرین با انتشار توییتی از جشن تولد ریکاردو ساپینتو رونمایی کرد و از حضور هم تیمی هایش در این مراسم انتقاد کرد. اگرچه این توئیت خیلی زود توسط سیاوش یزدانی پاک شد، اما استقلالی ها را به شدت ناراحت کرد و به گفته بازیکنان تیم، سیاوش یزدانی هم یکی از اعضای این تیم بود و باید به نظر همه بازیکنان احترام می گذاشت و…



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما چرا هیچ یک از بازیکنان استقلال هنگام صحبت با ریکاردو ساپینتو از سیاوش یزدانی حمایت نکردند و خواستار بازگشت او نشدند؟

سیاوش یزدانی چند روز پیش از استقلال جدا شد و با فسخ قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شد و حالا باید فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. این اولین بار نیست که این اتفاق برای او می افتد. محمود فکری در دوران حضورش در استقلال تمایلی به استفاده از این بازیکن نداشت و در ابتدای فصل توسط مازیار زارع سرمربی تیم ملوان کنار گذاشته شد.