تیزر تبلیغاتی جذاب ساعت مچی زیبا با حضور ترمیناتور / شروع مدلینگ ستاره های لیگ برتر را ببینید

ارلینگ هالند، مهاجم 22 ساله منچسترسیتی، در عکس جدید خود یک ساعت بریتلینگ 4700 پوندی را به نمایش گذاشت و به عنوان چهره جدید این برند معرفی شد. او که از طرفداران ساعت است، در داخل و خارج از زمین محبوبیت پیدا می کند و قرار است کمپین جدیدی را برای این برند ساعت در اواخر این ماه راه اندازی کند.

هالند در مورد رابطه خود با برند Breitling گفت: من عاشق ساعت هستم و از طرفداران پر و پا قرص این برند هستم. اگر سبک من را بشناسید، می‌دانید که من همیشه به دنبال ظاهری مرتب و شیک هستم که زندگی خصوصی و تصویر عمومی من را متعادل کند. ساعت جدید Breitling که من نشان می دهم دقیقاً همین است: ساعتی برای هر کاری که انجام می دهم. من نمی توانم صبر کنم تا هفته آینده از آن رونمایی کنم و در نهایت خودم آن را بپوشم.

هلند تاکنون 22 گل در 15 بازی برای من سیتی به ثمر رسانده است و پس از 11 بازی در نیمه راه شکستن رکورد بیشترین گل در یک دوره لیگ برتر است که در حال حاضر آلن شیرر و اندی کول با مجموع 34 گل در اختیار دارند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

جورج کرن، مدیرعامل بریتلینگ، گفت: «ارلینگ هلند دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبالش بودیم». او مجری قدرتمندی است، شخصیتی عالی دارد، کاملاً قابل اعتماد و متواضع است. ارلینگ تجسم مطلق لوکس برند Breitling است.

مسیر هلند به سمت مدلینگ تنها چند ماه پس از امضای قراردادی 1 میلیون پوندی با گوچی توسط گریلیش آغاز شد. مهاجم نروژی به جیانیس آنتتوکومپو، ستاره NBA، Khloe Kim اسنوبورد و Trevor Lawrence فوتبالیست آمریکایی در شراکت با Breitling پیوست. زمانی که هالند در پایان فصل گذشته دورتموند را ترک کرد، برای همه در باشگاه ساعتی خرید.