جانشین علی شاه در اراک هم بازوبند می خواهد


سرویس خبر شماره: 2016631
4 مه 1403 در 8:32 ب.ظ.
5.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با غیبت امید عالیشاه در اراک، شانس وحید امیری برای حضور در این دیدار حذفی جام حذفی افزایش می یابد.

جانشین علی شاه در اراک هم بازوبند می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید عالیشاه به دلیل مصدومیتی که در ده دقیقه ابتدایی دیدار با صنعت نفت آبادان داشت، دیدار حساس یک هشتم نهایی اراک را از دست داد.

با غیبت عالیشاه و عدم حضور او در بازی جمعه شب، احتمال حضور امیری در ترکیب اصلی قرمزها وجود دارد.

امیری تقریباً در هر بازی نیم فصل دوم پرسپولیس، بازیکنی بود که به جای عالیشاه و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفت و البته بازوبند کاپیتانی را هم از او می گرفت.

امیری که در دوران سرمربیگری اسمار توانست به میدان برود، تنها در دور قبلی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما هم در ماه های اخیر و هم در جریان بازی های لیگ برتر، من نتوانسته ام. دقایق زیادی داده شده است.

رویارویی در آبادان و مصدومیت زودهنگام عالیشاه، امیری را در دقیقه 12 وارد زمین کرد و این بار شانس بیشتری برای نشان دادن توانایی های خود داشت اما با وجود تلاش زیاد نتوانست بدرخشد.

امیری اکنون امیدوار است در دیدار مقابل ایرالکو در جام حذفی با بازوبند کاپیتانی قبل از بقیه بازیکنان به میدان برود و به عنوان بازیکن آزاد پشت سر عیسی آل کثیر او نقش مهمی در فاز هجومی تیمش داشته باشد. این بازیکن باتجربه و توانا را به عنوان بازیکن جایگزین خواهد داد یا به او تکیه خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی