جایگزین جوان نبیل باهویی تنها با 31 دقیقه بازی!


سرویس خبر شماره: 2020250
21 مه 1403 ساعت 3:20 ق.ظ.
13.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل دوم فرصت بسیار کمی برای حضور در زمین داشت.

جایگزین جوان نبیل باهویی تنها با 31 دقیقه بازی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با شروع نیم فصل دوم، عیسی آل کثیر جایگزین شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس شد و از طرفی با فسخ قرارداد نبیل باهویی جوان. مهاجم لیگ یک جای او را گرفت.
ابوالفضل بابایی که تنها 20 سال سن دارد، شماره 18 پرسپولیس را بر تن کرد و به عنوان مهاجم دوم سرخ ها در تیم اسمار قرار گرفت، اما سرمربی برزیلی به او فضای بسیار کمی داد.

در حالی که حاضران در تمرین و سران باشگاه پرسپولیس از کیفیت این مهاجم تمجید می کنند اما او در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل در مجموع 31 دقیقه بازی کرد، اگر زمان تلف شده را هم حساب کنیم این نیست. مورد. در سایت های آمار محاسبه شده است. دقایق کامل حضور این مهاجم در ترکیب تیمش به نصف نمی رسد!

1994289

بابایی در دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم در لیست تیمش قرار نگرفت اما تنها سه بازی انجام داد و در 6 بازی دیگر نیمکت نشین بود.

او در بازی با فولاد از دقیقه 89 وارد زمین شد، در دقیقه 87 مقابل پیکان به میدان رفت و در مقابل صنعت نفت موقعیت های بیشتری داشت و در دقیقه 86 به ترکیب تیمش اضافه شد.

بابایی در شانزدهمین بازی جام حذفی در دقیقه 77 مقابل نفت و گاز گچساران وارد زمین شد و مجموع دقایق رسمی او در ترکیب پرسپولیس تا این لحظه تنها 31 دقیقه است که ناامیدکننده به نظر می رسد.

این در حالی است که نبیل باهویی مهاجم مراکشی تیم پرسپولیس در 11 بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در مجموع 410 دقیقه برای تیمش بازی کرد و تنها یک گل به ثمر رساند. یعنی اگر بابایی برای چهار بازی آینده پرسپولیس قرار بگیرد و تعویض نشود، باز هم به اندازه باهویی در نیم فصل پرسپولیس بازی نکرده است!

البته بابایی بدشانس بود که عیسی آل کثیر روند خوبی در تیم پرسپولیس داشت و با توجه به میزان گلزنی او، جایگزینی او برای اسمار سخت بود اما در نیم فصل اول نبیل باهویی گاهی جای او را می گرفت. شهاب زاهدی که خیلی تحت فشار بود.

1997552

به نظر می رسد با حساس شدن بازی های پرسپولیس طی 4 هفته گذشته، این مهاجم جوان بعید است در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد، در حالی که برای فصل آینده باید با مهاجم جوان دیگری به نام علیرضا خدادادی رقابت کند و وظیفه او این است که به لیست 20 نفره مسابقات برسد. سخت خواهد بود.

بابایی از فجر سپاسی وارد پرسپولیس شد و در نیم فصل اول لیگ آزادگان در 12 بازی و 1080 دقیقه تنها دو گل به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی