ستاره صرب تحت تاثیر نابغه جوان تراکتورسازی (عکس)


سرویس خبر شماره: 2020251
21 اردیبهشت 1403 ساعت 03:38 |
283

0نقطه نظر

تلاش دلتیچ برای بازگشت به ترکیب اصلی:

میلوش دلتیک در سه بازی اخیر در ترکیب اصلی این تیم غایب بوده است.

ستاره صرب تحت تاثیر نابغه جوان تراکتورسازی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلوش دلتیچ بازیکن تکنیکی و سرعتی که در نیم فصل به جمع بازیکنان تراکتورسازی اضافه شد و از هفته هفدهم برای این تیم بازی کرد، چند هفته ای نتوانست در زمین حضور داشته باشد. و نشسته نیست

دلتیچ در روز پیروزی تراکتور مقابل هوادار یکی از گل های این تیم را به زیباترین شکل به ثمر رساند تا سر و صدای زیادی به پا کند و از حضور ستاره دیگری در تیم تراکتورسازی خبر دهد اما در دیدارهای بعدی موفق به گلزنی نشد. در سه هفته اخیر لیگ برتر فرصت حضور در زمین را نداشته است.

حمید مطهری با استفاده از مهدی هاشم نژاد و اعتماد ویژه ای که به این بازیکن دارد و بازیکنی در بین حسین زاده، دلتیچ، نعمتی و… کار را برای سایر وینگرهای این تیم سخت کرد. روی زمین خواهد بود.

2020108

این بازیکن صربستانی علاوه بر استفاده از سرعت و تکنیک خوب، از فیزیک مناسب و قدرت بدنی بالایی برخوردار است که به او کمک می کند در مبارزات تن به تن صاحب توپ شود.

دلتیچ در تمرین امروز تراکتورسازی با سایر بازیکنان تراکتورسازی تمرین کرد و منتظر فرصتی است تا توانایی های خود را به کادرفنی نشان دهد و حضورش در تراکتورسازی را پربارتر از گذشته کند و آمار شما را بهبود بخشد.

به نظر نمی رسد مطهری با توجه به بازی های خوبش در هفته های اخیر هاشم نژاد را نیمکت نشین کند و باید دید در بین دلتیچ، نعمتی و حسین زاده کدام بازیکن در زمین حاضر می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی