جایگزین کی روش پیش از روز فیفا معرفی می شود


سرویس خبر شماره: 1869525
20 فوریه 1401 در 4:54 ب.ظ
25.1 هزار امتیاز خبر|

26نقطه نظر

ایران و عراق، 8 آوریل

مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده بود که می خواهد یک سرمربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب کند. اما نظر اعضای هیئت مدیره در انتخاب سرمربی تیم ملی مهم است. اگر قرار است یک مربی ملی در لیگ برتر برای تیم ملی انتخاب شود، مربی مورد نظر باید در آن زمان اردوی تیم باشگاهی را ترک کند و خود را برای تمرین در روز فروردین ماه فیفا آماده کند تا ایران برای بازی دوستانه با تیم ملی آماده شود. عراق. . جالب اینجاست که عراقی ها علاوه بر ایران، در دیداری دوستانه با تایلند نیز تلاش می کنند. فدراسیون فوتبال هنوز به طور رسمی این مسابقه را اعلام نکرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با این تفاسیر، یا سرمربی جدید تیم ملی خارجی است و یا در صورت انتخاب سرمربی در لیگ برتر، قبل از پایان لیگ برتر از تیم باشگاهی خود جدا می شود تا مدیریت فوتبال ملی ایران را بر عهده بگیرد. خدمه پیش از این زمزمه های انتخاب سرمربی موقت برای تیم ملی شنیده می شد تا سرمربی یک باشگاه مدنظر فدراسیون فوتبال در پایان لیگ برتر به اردوی تیم ملی بپیوندد اما وزیر ورزش و جوانان به صراحت با این طرح مخالفت کرد.

فدراسیون فوتبال قبل از فرا رسیدن روزهای فیفا در فروردین ماه سرمربی تیم ملی را مشخص می کند.

جایگزین کی روش پیش از روز فیفا معرفی می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جلسه اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در بهمن انتخاب سرمربی تیم ملی در شهرستان چوار برگزار می شود. حتی در صورت عدم ابقای سرمربی تیم ملی در پایان این جلسه، فدراسیون فوتبال تا قبل از فرا رسیدن روزهای فیفا در فروردین ماه، سرمربی جدید تیم ملی را به فوتبالیست ها معرفی خواهد کرد. در واقع، فدراسیون فوتبال عراق از توافق با فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه خبر داده است. این دیدار قرار است 8 فروردین برگزار شود. نهایی شدن این بازی توسط اتحادیه فوتبال به این معنی است که به زودی جایگزین کارلوس کی روش اعلام خواهد شد.