سرمربی استقلال چاقو خورد! – تمرین سه


سرویس خبر شماره: 1869524
20 فوریه 1401 ساعت 16:43 |
92.6 هزار امتیاز خبر|

46نقطه نظر

سارق مسلح خسرو حیدری را مجروح کرد

خسرو حیدری سرمربی استقلال روز قبل از بازی نفت مسجد سلیمان را به سرقت برد.

سرمربی استقلال چاقو خورد!

سرمربی استقلال اکنون در شرایط عمومی خوب و در سلامت کامل به سر می برد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روزی از دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان می گذرد، حالا مشخص است خسرو حیدری سرمربی آبی ها روز قبل از بازی درگیر اتفاق عجیبی شده است.

همچنین زمانی که سارق وارد خودرو شد و قصد داشت اقلام دیگری را از حیدری سرقت کند، پس از بهم ریختگی اطراف خودرو، سارق از محل متواری شد. او البته بعد از این اتفاق لفظی چیزی به اعضای تیم نگفت اما به بیمارستان رفت و قسمت هایی از بدنش را بخیه زد تا به شرایط عادی بازگردد.

1800232

ماجرا از این قرار است که زمانی که خسرو حیدری در خودرویش بود، سارقی به او حمله کرد و پس از باز کردن درب خودرو، با چاقو به دست و ران مربی استقلال ضربه زد و گوشی تلفن همراهش را سرقت کرد.

با وجود اینکه ریکاردو ساپینتو، دستیار ایرانی در غیاب سرمربی در کنار زمین حضور داشت و در روز بازی هدایت تیم را برعهده داشت، از ناحیه بدنش آسیب دید، اما به دلیل مصدومیت با بازیکنان و کادرفنی صحبت نکرد. وضعیت تیم

حیدری روز قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان مورد حمله دزد قرار گرفت و در این حادثه از ناحیه پا و دست آسیب جدی دید. حیدری پس از انتقال به بیمارستان توسط کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفت و ترخیص شد.