جای خالی آل کثیر در تیم پرسپولیس

پرسپولیس دو امتیاز ارزشمند را به هواداران از دست داد تا استقلال این فرصت را داشته باشد تا فاصله امتیازی خود را با رقیب دیرینه خود به 8 امتیاز برساند.


سرویس خبر شماره: 1818098 |
16 تیر 1401 ساعت 00:58 |
3,812 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از ابتدا مشخص بود که پرسپولیس در دیدار با هواداران جایگاه چندان خوبی نخواهد داشت، زیرا هواداران تیمی پرتلاش هستند و گل های سختی می خورند و سخت می بازند. شاید برایتان جالب باشد که بعد از استقلال، تیم هواداری با سپاهان کمترین گل زده را در بین تیم های لیگ برتری دارد. پرسپولیس در چنین دیدارهایی باید از چند فرصتی که در طول بازی به دست می آورد، سه امتیاز را کسب کند. بهره بردن از. شرایط ایجاد شد اما مهدی عبدی در نوک خط حمله و سایر بازیکنان نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

ارسال مهدی ترابی در نیمه اول یکی از موقعیت های خوب پرسپولیس برای مهدی عبدی بود اما مهدی عبدی حتی توپ را به داخل محوطه جریمه نزد. هافبک های دفاعی همیشه قرار نیست گل بزنند و استفاده از ضربات آزاد در همه بازی ها جواب نمی دهد. پرسپولیس برای بازگشت به روزهای خوب گذشته باید به جذب یک مهاجم شش نفره ادامه دهد. یکی مثل عیسی آل کثیر که جای خالیش در ترکیب پرسپولیس در بازی امشب بیش از هر زمان دیگری احساس می کرد. مهاجمی که در بازی با شهر خودرو مصدوم شد و همچنان از عمل جراحی پای خود ناراضی است و به نظر می رسد این تصمیم بازگشت او به این تیم را به تاخیر بیندازد. از سوی دیگر پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به مهاجمی چون عیسی آل کثیر نیاز دارد.

فوتبال ادامه دارد. از دست دادن قهرمانی اگر به این نتیجه برسد که پرسپولیس باید از فرصت های قهرمانی لذت ببرد، خودش یک پیروزی است چرا که این بازتاب شرایط تیم را در آینده تغییر می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی