کریستال پالاس 3-0 آرسنال; سهمیه UCL دوباره در بازی است

دانشجویان ویرا مانند ترم اول وارد میدان شدند تا از پس انداز خود محافظت کنند. آرسنال در 20 دقیقه اول صاحب توپ شد و موقعیت های متعددی روی دروازه ایجاد کرد. در این بین کریستال پالاس به دنبال افزایش اختلاف در ضدحملات بود و به هدف خود رسید. در دقیقه 72 روی یکی از آن ضدحملات میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد و زاها آن را تبدیل به گل کرد و نتیجه را 3-0 کرد.
پس از دریافت گل سوم، آرسنال به حملات انتحاری خود ادامه داد تا از شکست سنگین غیرمنتظره مقابل حریفان میانه جدولی خود فرار کنند. در دقیقه 77 نزدیک بود دروازه میزبان به هم بخورد اما درخشش گلیتا مهاجمان حریف را ناکام گذاشت. آرسنال هم در این دیدار بدشانس بود و همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم گل نخورد. در دقیقه 84 شوت دیدنی ادی انکتیا از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد. در پنج دقیقه پایانی بازی، تلاش های آرسنال به جایی نرسید که ویرا شکست سختی را به تیم محبوبش تحمیل کرد.


سرویس خبر شماره: 1818100 |
16 فروردين 1401 ساعت 08:20 |
906 |

0نظرات

توپچی ها از کاپیتان سابق متنفر بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاتریک ویرا مقابل تیمی که سال ها در آن بازی کرد سرمربی کریستال پالاس شد و تیمش در نیم ساعت اول موفق شد دو گل به ثمر برساند. آنها در دقیقه 17 دروازه آرسنال را باز کردند تا کار را برای میهمان سخت کنند. از روی یک ضربه ایستگاهی، اندرسون با ضربه سر توپ را به پشت دروازه فرستاد و ماتا با ضربه سر دیگری توپ را به سمت رمزدل فرستاد. جردن آیو در دقیقه 24 از پاس استثنایی اندرسون که چند ده متر دوید توپ را گرفت و پس از ورود به محوطه جریمه برای دومین بار دروازه آرسنال را باز کرد.

آرسنال با قبول شکست 3-0 مقابل کریستال پالاس، بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به خطر انداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میشل آرتتا که پس از سومین پیروزی متوالی آرسنال مقابل استون ویلا به عنوان بهترین سرمربی ماه لیگ جزیره انتخاب شد، هدف تیمش را برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا دانست. هدفی که با قرار گرفتن در رده پنجم و داشتن شانس حتی صعود به رده سوم دور از دسترس به نظر نمی رسد. توپچی ها امشب به فکر کسب سه امتیاز مقابل کریستال پالاس در رده دوازدهم جدول بودند تا روند خوب خود را حفظ کنند.


پس از دو گل کریستال پالاس، حملات این تیم ادامه یافت. این تیم تا پایان نیمه اول با تاکتیک های مختلف چندین حمله خطرناک دیگر روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما درخشش رمزدل در آن دقایق مانع از فروپاشی دروازه میهمان برای سومین بار شد. تلاش آرتتا برای باز کردن دروازه میزبان در آن نیمه ناکام ماند و کریستال پالاس با نتیجه 2-0 شکست خورد.

توپچی ها پس از تحمل آن شکست زودهنگام، شانس خود را برای صعود به رده چهارم از دست دادند تا دوباره در خطر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند. البته آرسنال یک بازی کمتر دارد و دل این بازی بسته است تا از مسیر بازی عقب نمانند. این تیم هفته سی و یکم را با 54 امتیاز و مقام پنجمی به پایان رساند. کریستال پالاس نیز با کسب 37 امتیاز به رده نهم صعود کرد و به گروه تک رقمی لیگ جزیره راه یافت.

دیدار تیم های کریستال پالاس و آرسنال در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه سلهرست پارک لندن آغاز می شود. عقاب ها که در شش بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده اند، به اندازه کافی خوش شانس بودند که آرسنال را شکست دادند و تنها یک مکان (دوازدهم) را به پایان بردند.