جدیدترین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!


سرویس خبر شماره: 2019827
19 مه 1403 ساعت 04:00
2000 |

3نقطه نظر

دستمزد روبرت لواندوفسکی در فصل آینده به 32 میلیون یورو خواهد رسید که برای یک مهاجم 35 ساله بسیار عجیب است.

جدیدترین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی در این فصل ستاره فصل گذشته را ندیده است. مطمئناً او در بازی با والنسیا هت تریک کرد، اما در بسیاری از بازی های مهم فصل از جمله دو بازی ال کلاسیکو و دو بازی مقابل PSG سکوت کرد.

ستاره 35 ساله لهستانی که هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده است، هفته گذشته در مصاحبه خود با اطمینان اعلام کرد که تصمیم خود را گرفته و تحت هیچ شرایطی بارسا را ​​ترک نخواهد کرد. تابستان گذشته او پیشنهاد نجومی عربستان برای بارسا را ​​رد کرد، اما برخی معتقدند با توجه به دستمزد بالای او، کاهش عملکرد و مشکلات بارسا، شاید بهتر باشد تابستان امسال آن را بفروشد. دستمزد او در فصل آینده در نوع خود بسیار عجیب است.

2016542

امروز خبرنگار کادنا سار فاش کرد که دستمزد ستاره لهستانی برای فصل 25-2024 به 32 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید. رودریگز در این مورد گفت: لوا چهار ساله با بارسا قرارداد دارد و سال دوم قراردادش را می گذراند. در سال سوم او با 32 میلیون یورو ناخالص بیشترین درآمد را در تیم خواهد داشت. اگر چهارمی را تمام کند، درآمدش به این تیم می رسد. 26 میلیون یورو ناخالص، برای مجموع 58 میلیون یورو ناخالص تنها در دو سال.

رودریگز ادامه می دهد: با این حال، بندی وجود دارد که می گوید اگر لواندوفسکی کمتر از 55 درصد از بازی های رسمی فصل آینده را انجام دهد، بارسا می تواند در تابستان 2025 قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند. برای او پاداش 600 هزار یورو و 2 میلیون یورو برای او در نظر گرفته شده است. قهرمانی در لالیگا و کسب سه گانه نیز اهدا شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی