پیام خداحافظی باشگاه سایپا


سرویس خبر شماره: 2019826
19 مه 1403 ساعت 3:45 ق.ظ.
571

0نقطه نظر

هیچ چیز در این دنیا گم نمی شود

مجتبی سرآسیایی با انتشار پستی در اینستاگرام به جدایی از سایپا واکنش نشان داد و از دستیارانش و همچنین باشگاه و بازیکنان تشکر کرد.

پیام خداحافظی باشگاه سایپا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته در حالی که لیگ برتر در حال برگزاری بود، خبر جدایی مجتبی سرآسیایی و بازگشت مهدی حسینی نسب روی سایت باشگاه سایپا منتشر شد.

مجتبی سرآسیایی ساعاتی بعد با انتشار پستی در اینستاگرام به این تصمیم سران باشگاه سایپا واکنش نشان داد و نوشت:

با عرض سلام و احترام، از مدیران باشگاه سایپا، مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تشکر می کنم و از آقای حسینی پور مدیرعامل سابق باشگاه و آقای ناظری محمد رحمتی و آقای محمود اعرابی و… از محبت بستگانم آقایان بهنام ابوالقاسم پور، آقا مصطفی قنبرپور، آقا وحید قاسمی و آقا امیرحسین بابازاده قدردانی می کنم. زحمات همکاران عزیزم از کادر فنی آقایان فرزین رکوعی، فرشاد قدیری، رضا خالقی فر، عماد هاشمی، مهدی صولی، علی عسگری، پوریا جری و برادر بازیکنان بسیار شایسته و ارزشمند تیم سایپا و روزهای بسیار خوبی را در کنار آنها و سایر زحمتکشان تیم اعم از کادر پزشکی و ماساژ، کادر تدارکات و دوستان خوب و رسانه های پرتلاش سپری کردیم. تا موفق شوم و نتیجه در دستان قدرت متعال است و من راسخ معتقدم که هیچ چیز در این دنیا گم نمی شود. در پایان برای مجموعه بزرگ سایپا و دوست عزیزم جناب آقای مهدی حسینی نسب آرزوی موفقیت و درخشش دارم.

2019355

سرآسیایی ها شروع خوبی در سایپا داشتند و توانستند به چندین پیروزی متوالی دست پیدا کنند، اما در هفته های اخیر چندین شکست باعث شد تا مدیران باشگاه تصمیم عجیبی بگیرند و حسینی نسب که در ابتدای فصل هدایت این تیم را برعهده داشت، باز هم در این بازی قرار گرفت. در راس تیم از نظر فنی بازگشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی