جراردو: از بازی در لیگ ایران احساس خوبی دارم

* آقای سباستین، به ایران خوش آمدید، لطفاً نظرتان را در مورد حضور در صنعت نفت بگویید، اولین بازی تیم جدیدتان در لیگ برتر ایران چگونه بود و به آن چه امتیازی می دهید؟بازی مقابل فولاد؟
بسیار سپاس گزارم. از بازی در صنعت نفت احساس بسیار خوبی دارم. بازی ما مقابل فولاد بسیار فیزیکی و جذاب بود. تیم ما احساس خوبی داشت چون حملات زیادی روی دروازه ما انجام نمی شد. در این مسابقه یک امتیاز گرفتیم و قدم به قدم ادامه می دهیم.

سباستین خرید جدید آبادانی نه از برزیل که از دیگر کشور آمریکای جنوبی یعنی اروگوئه به این تیم اضافه شد. وی در مورد بازی در دربی خوزستان و حضور در بازی روز جمعه مقابل فولاد که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید با خبرنگار ما گفت و گوی کوتاهی داشت که در ادامه می خوانیم:


سرویس خبر شماره: 1866063
02 فوریه 1401 ساعت 00:14 |
806 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازیکن خارجی جدید صنعت نفت می گوید از صحنه مشکوک پنالتی دور بوده اما هم تیمی هایش می گویند اشتباهی رخ داده است.

جراردو: از بازی در لیگ ایران احساس خوبی دارم

ترجمه کیوان رشیدی نسب



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سباستین جراردو پیرس، خرید جدید و خارجی نفت آبادان مدعی است در دیدار مقابل فولاد زیاد هیچ شانسی به تیم حریف نداده و سی متری از مظنون فاصله داشته است. . صحنه پنالتی و چیزی ندیدم.

* صحنه مشکوک پنالتی رخ داده است. تو در مورد آن چه فکر می کنی؟
در مورد صحنه پنالتی ادعایی باید بگویم، من آن لحظه را ندیدم چون حدود 30 یاردی دورتر بودم، اما سایر هم تیمی هایم گفتند پنالتی است، صحنه را در تلویزیون چک کردند، تقصیر ما نیست، داور گاهی اوقات اشتباه می کند، ما به چیزهای دیگری از جمله تمرکز بیشتر نیاز داریم.