سخنان جالب کلوپ در هزارمین تجربه سرمربیگری

شاگردان کلوپ در حال حاضر با 29 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارند. این مربی آلمانی که در لیورپول موفقیت های بزرگ و تاریخی داشته است، در این فصل آن طور که باید روزهای موفقیت را سپری نمی کند و می ترسد فصل را بدون قهرمانی به پایان برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او که بازی با چلسی هزارمین تجربه مربیگری او بود، گفت: “ونگر در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد، بنابراین از تساوی 0-0 خوشحالم.”


سرویس خبر شماره: 1866064
02 فوریه 1401 در 00:25
7.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

از خاطره تلخ ونگر تا کنایه از خریدهای چلسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تساوی 0-0 چلسی مقابل لیورپول، یورگن کلوپ با لحنی کنایه آمیز انگشت اتهام را به سمت هزینه های سرسام آور حریف در نقل و انتقالات نشانه رفت: “ما نمی توانیم کاری که آنها می کنند انجام دهیم!” او همچنین به آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال اشاره کرد.

سرمربی لیورپول پس از تساوی تیمش مقابل چلسی به آرسن ونگر اشاره کرد و گفت: او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی هستم!

سخنان جالب کلوپ در هزارمین تجربه سرمربیگری

بازی مورد اشاره یورگن کلوپ به سال 2014 برمی گردد. جایی که چلسی مورینیو موفق شد 6-0 آرسنال ونگر را شکست دهد. ستاره های آن دوران اتووا، شورله، هازارد، اسکار و… بودند که با درخشش خود هزارمین تجربه مربیگری ونگر را به باختی تلخ تبدیل کردند.