جرارد: به رقابت با مسی و رونالدو افتخار می کنم


سرویس خبر شماره: 2017356
8 مه 1403 ساعت 05:58
545 امتیاز خبر

1نقطه نظر

زیدان الگوی یک نسل کامل بود

استیون جرارد از زین الدین زیدان به عنوان الگوی خود نام برده است.

جرارد: به رقابت با مسی و رونالدو افتخار می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استیون جرارد سرمربی انگلیسی باشگاه الفاطفم عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگوی اختصاصی با رسانه های لیگ عربستان از زندگی شخصی خود صحبت کرد.

او ابتدا می گوید: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در کودکی تنها اوقات فراغت من تماشای فوتبال از تلویزیون بود.

او ادامه داد: توصیه من به بازیکنان جوان این است که رویاهای خود را محدود نکنید و تا رسیدن به آنها سخت تلاش کنید. افراد موفق با انگیزه و منضبط هستند و تا زمانی که موفق نشوند به نظر من باید همینطور بمانند.

2015274

جرارد درباره انتخاب سه بازیکنش برای پیوستن به تیم تاریخی اش گفت: من قطعا زین الدین زیدان را انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، پس زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن رونالدو و مسی را که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری ام بودند انتخاب کردم و به رقابت با آنها افتخار می کنم.

سرمربی انگلیسی الاتفقان در مورد سبک شخصی خود پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، تنها به خانواده ام فکر می کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می کنم و بدون اینکه خسته شوم با آنها در مورد فوتبال صحبت می کنم. من همیشه مشتاقانه منتظر بازگشت به خانه هستم زیرا می دانم که خانواده ای دوست داشتنی در انتظار من هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی