منچستریونایتد مقابل برنلی: نبردهایی که برنده بازی برای مردان اریک ده هاگ خواهد بود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


این بازی‌های متوالی در برابر نامزدهای سقوط منچستریونایتد است، زیرا برنلی بعد از اعزام شفیلد یونایتد به اولدترافورد می‌رود.

مردان اریک ده هاگ شانس خوبی برای ایجاد یک حرکت جدید برای ایجاد یک ضربه دیرهنگام و تثبیت جایگاه ششم جدول رده بندی دارند.

با این حال، برنلی مطمئناً چالش بسیار سخت‌تری نسبت به تیغه‌ها ارائه می‌کند، زیرا یک مسابقه دلگرم‌کننده اخیر آنها را بوی امنیت می‌دهد که فقط چند روز پیش رویای آن را هم نمی‌دیدند.

در اینجا سه ​​نبرد و موضوع وجود دارد که اگر یونایتد بتواند از آنها مراقبت کند، باید یک شب خوب و خنک را در اولدترافورد برای شیاطین سرخ تضمین کند.

آریجانت موریک مقابل راسموس هوجلوند

آیا هر بازی فوتبال نبرد بین دروازه بان و مهاجم نیست؟ بله، اینطور است، اما وضعیت برنی کمی متفاوت است. آنها فصل را با گلزنی جیمز ترافورد آغاز کردند که در تابستان به عنوان بازیکن خیمه شب بازی از منچسترسیتی به زمین آمد.

با این حال، کاستی های او در مهار شوت به سرعت در سطح لیگ برتر آشکار شد و با وجود بازی بلندپروازانه با توپ در پایش، وینسنت کمپانی در نهایت مجبور شد تصمیمی عملی بگیرد.

ورود موریچ به تیم با عملکرد بهتری همزمان شده است. موسیقی Cue Rasmus Hojlund.

این بازیکن دانمارکی سرانجام در بازی مقابل شفیلد یونایتد، امتیاز گلزنی خود را دوباره کشف کرد و دوباره ثابت کرد که اگر در تیمی بازی کند که بازی ها را کنترل می کند و در واقع مهاجم را در مسابقه شرکت می دهد، گل خواهد زد.

انتظار نمی رود برنلی به اندازه شفیلد یونایتد حریفی باشد، بنابراین بازی برای او دشوارتر خواهد بود. با این حال، او همچنان یک تهدید بالینی باقی می‌ماند و نبرد او در برابر موریک باید به سمت تصمیم‌گیری در مورد بازی پیش برود.

ساندر برگ در مقابل کوبی ماینو

ساندر برگ نروژی یکی از اجزای کلیدی تیم کمپانی بوده است، با مهارت‌های چند وجهی‌اش به کلارت‌ها این امکان را می‌دهد تا به طور یکپارچه بین مالکیت توپ یا بازی انتقالی جابه‌جا شوند.

او یک هافبک دفاعی طبیعی است که می‌تواند با پاس‌ها خطوط را بشکند و حتی در موقعیت‌های عجیب و غریب خودش توپ را پیش ببرد. از آنجایی که انتظار می رود یونایتد مالکیت توپ را در اختیار بگیرد، کریستین اریکسن احتمالا با کوبی ماینو شریک خواهد شد.

بازی دانمارکی اصلاً فیزیکی نیست و این بدان معناست که Mainoo وظیفه هدایت دوش‌های 6’4 اینچی برگه را بر عهده خواهد داشت. فشار دادن او در اولین فرصت با قطع خطوط عبور او توسط هم تیمی ها بهترین گزینه است. Mainoo بخش مهمی از این استراتژی است. کنترل هافبک جایی است که این بازی تصمیم گیری می شود.

لایل فاستر در مقابل کازمیرو

میسون مانت تنها بازگشت کننده احتمالی است که وضعیتش از بازی شفیلد یونایتد به این بازی تغییر کرده است. این یعنی بازی دیگری از هری مگوایر که کازمیرو به عنوان یک مدافع میانی موقت به آن ملحق شد.

این برزیلی بازی نسبتاً بدون دردسری را مقابل شفیلد یونایتد پشت سر گذاشت زیرا با وجود دریافت دو گل، آنها را تهدیدی برای ثبات نکردند. او می‌توانست وقت خود را روی توپ بگذارد، در عمق بماند و حملاتی را آغاز کند.

لایل فاستر متفاوت است. این مرد آفریقای جنوبی هرگز از دویدن دست نمی کشد، از جلو پرس می کند، به طرز فریبنده ای سریع است و می تواند با سرسختی شانس را به دست آورد. به طور خلاصه، دقیقاً همان مهاجمی که مگوایر و کازمیرو از بازی در برابر آنها متنفرند.

البته، قطع شدن عرضه به او کمک خواهد کرد، که کوبی ماینو و شرکت برای آن بیشتر در زمین تلاش خواهند کرد. با این حال، این تضمینی است که فاستر سعی خواهد کرد کاسمیرو را با حرکت سریع و چابک خود آزمایش کند زیرا تحرک دقیقاً نقطه قوت او در این فصل نبوده است.

اگر این کهنه کار بتواند انرژی جوان فاستر را با موقعیت یابی هوشمندانه و حس بازی کنترل کند، می تواند برای یک بار هم که شده یک پیروزی آرام را به یونایتد بدهد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/manchester-united-vs-burnley-battles-that-will-win-the-game-for-erik-ten-hags-men-279443/ منبع: