جزییات دیدار درویش با رئیس سازمان خصوصی سازی/ گزارش مالی مدیرعامل پرسپولیس ارائه شد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (سه شنبه) با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه همچنین گزارش مالی از نحوه اجرای مصوبات این سازمان و وضعیت منابع مالی ناشی از فرآیند واگذاری سهام ارائه شد. در ادامه این دیدار که در کیش برگزار شد، حسین قربان زاده امروز با رضا درویش دیدار کرد.

با توجه به اینکه واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس در زمستان 1400 آغاز شد، به منظور حفظ منافع سهامداران، وظایفی برای باشگاه ایجاد شد که از آن جمله می توان به اجرای مصوبات سازمان خصوصی سازی و همچنین اجرای مصوبات سازمان خصوصی سازی اشاره کرد. وی به نحوه مصرف و استفاده از منابع مالی باشگاه اشاره کرد و به افزایش سرمایه و فروش سهام اشاره کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با وجود مشکلات مختلف سعی کرد به این مسائل پایبند باشد.

رضا درویش امروز (سه شنبه) به همراه تعدادی از معاونان و مدیران برای اجرا و پیگیری این امور از سازمان خصوصی سازی بازدید کرد. وی همچنین در دیدار و گفتگو با قربان زاده گزارش مالی شرکت را ارائه کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که هفته گذشته در کیش برگزار شد، در دیدار با مدیرعامل این باشگاه پایبندی پرسپولیس به مصوبات اجرایی را تایید کرد. در همین جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس گزارشی از ادامه فعالیت خود در حوزه مالی به سازمان خصوصی سازی ارائه کند و همچنین درخواست ها و پیشنهادات خود را برای اجرای این پروژه به کمیته هزینه کرد.