چیزی که آل کثیر از نظر روحی به آن نیاز دارد

عیسی آل کثیر همچنان یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس است.

چیزی که آل کثیر از نظر روحی به آن نیاز دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه مهاجم جنوبی پرسپولیس نزدیک به یک سال از حضورش می گذرد اما درخشش لازم از او در زمین فوتبال دیده نشده است اما پرسپولیسی ها همچنان چشم به این گلزن محبوب بازی های آسیایی 2020 دارند. .


سرویس خبر شماره: 1850076
03 نوامبر 1401 در 09:20 ب.ظ
3.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

آل کثیر که مسیر پیشرفتش در فوتبال ایران می‌تواند بسیار سریع‌تر و انفجاری‌تر باشد، اگرچه قرمزها با دو مهاجم خارجی گران‌قیمت برای مسابقات لیگ قرارداد امضا کرده‌اند، همچنان گزینه‌ای است که در صورت بازگشت به شرایط سابقش پس از عمل جراحی دشوار خواهد بود. می توانید نام را نادیده بگیرید.

البته ای کاش همه چیز خیلی زودتر برای آل کثیر اتفاق می افتاد، چون اگر این اتفاق می افتاد، با آن استعداد و قدرت تمام کننده، ممکن بود رازهای بیشتری از این ها انجام می داد. با این حال، حتی تا این حد می تواند سپاسگزار باشد; حداقل به این دلیل که اگر هر چند وقت یک بار سکوتش را بشکند و صحبت کند، پرسپولیسی ها با علاقه زیاد صحبت های او را می خوانند و دنبال می کنند.

این تصویر مربوط به آخرین تمرین پرسپولیس است که آل کثیر نیز در آن حضور داشت. بازیکنی که بعد از تعطیلات جام جهانی می تواند ورود دلپذیر و بازگشتی خوش به فوتبال ایران داشته باشد. چیزی که توییترها می گویند که او از دیدگاه معنوی به شدت به آن نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی