جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله


سرویس خبر شماره: 2019684
18 اردیبهشت 1403 ساعت 02:08 |
583 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تزریق روح به روش کاپیتان ریکانی

طالب ریکانی کاپیتان محبوب صنعت نفت آبادان در اقدامی جالب از دروازه بان جوان تیمش حمایت کرد و بازوبند کاپیتانی را به پیام پارسا بست.

جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صنعت نفت فصل را با فهد طالب به عنوان دروازه بان اصلی آغاز کرد. دروازه بان 29 ساله ای که 14 بار برای تیم ملی عراق به میدان رفت و مهره قابل اعتمادی برای محافظت از دروازه آبادانی به نظر می رسید. اما در ادامه فصل چندین بار به همراه پیام پارسا یکی از جوان های بومی این تیم به حساب می آمد و سپس در نیم فصل به طور غیرمنتظره آبادان را ترک کرد.

با رفتن فهد طالب عجیب دروازه بان دیگری جذب نشد، بنابراین صنعت نفت عملا راهی جز پیام پارسا در دور برگشت ندارد. پارسا که تنها 21 سال سن دارد و متولد آبادان است در این فصل نشان داده می تواند آینده بهتری داشته باشد.

او در دیدارهایی مانند سپاهان خود را خطاناپذیر نشان داد و مطمئن بود که در پیروزی تیمش نقش اول را ایفا می کند، اما در برخی دیدارها مانند بازی هفته گذشته مقابل هوادار نتوانست عملکرد قابل تحسینی از خود به نمایش بگذارد و می توانست بهتر پاسخ دهد. گل هایی که زد اخذ شده. .

1960510

اما طالب ریکانی در بازی مقابل مس رفسنجان در ابتدای بازی بازوبند کاپیتانی را به پیام پارسا داد تا روحیه او را تقویت کند. جالب اینجاست که پارسا با بازوبند کاپیتانی توانست برای دومین بار در لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه دارد. او در دور اول مقابل همین تیم مس رفسنجان کلین شیت خود را حفظ کرد.

صنعت نفت در 26 هفته قهرمانی تنها موفق به ثبت 3 کلین شیت یعنی 2 کلین شیت پیام پارسا و 1 فهد طالب مقابل شمس آذر شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی