آنتونی در حالی که منچستریونایتد با نتیجه 4-0 توسط کریستال پالاس شکست خورده است در سالن دیگری از نمایش شرم آور به نمایش گذاشت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد سیزدهمین شکست فصل خود در لیگ برتر را متحمل شد و با نتیجه 4-0 مقابل کریستال پالاس شکست خورد.

در یک بازی دیگر، مردان اریک ده هاگ کمتر از استانداردهای مورد انتظار عمل کردند و به سختی به دلیل اشتباهات خود مجازات شدند.

گل های پالاس توسط مایکل اولیز به ثمر رسید که یک گل عالی به دست آورد و ژان فیلیپ ماتتا و تیریک میچل نیز موفق به گلزنی شدند.

یونایتد سهم شیر (58 درصد) را در اختیار داشت اما هیچ کاری با آن انجام نداد. آنها از مجموع 7 ضربه خود به سمت دروازه فقط دو شوت به سمت دروازه داشتند. در مقایسه، عقاب ها در مجموع 18 شوت به ثبت رساندند که 10 مورد از آنها به آندره اونانا نیاز داشت تا وارد عمل شود.

شیاطین سرخ 591 پاس را با 84 درصد موفقیت جمع آوری کردند. از سوی دیگر پالاس 430 پاس با دقت 81 درصد انجام داد.

در سلهرست پارک، اکثر ستارگان یونایتد عملکرد ضعیفی داشتند و آنتونی تجسم نمایش تکان دهنده تیم در این مسابقه بود.

با توجه به اینکه او در چند بازی گذشته چقدر افتضاح بوده است، قرار گرفتن او در ترکیب اصلی به خودی خود باعث ایجاد ابروها شد. اکثر هواداران احساس می‌کنند آماد دیالو، که در موقعیت‌هایی که از روی نیمکت به آنها داده می‌شود، قول‌های خود را نشان می‌دهد، شایسته جلوتر از آنتونی ناکارآمد در ترتیب نوک زدن است.

برای نشان دادن اینکه آنتونی در مقابل پالاس چقدر ضعیف بود، او در دقیقه 60 برای سوفیان امرابات، هافبک دفاعی از زمین خارج شد.

آنتونی موفق شد 13 پاس از 19 پاس رقت انگیزی را که انجام داد، ارائه دهد. این بازیکن برزیلی 27 لمس توپ به نام خود داشت.

او نتوانست یک پاس کلیدی یا پاس گل بزند.

شلیکی که این بازیکن 24 ساله مدیریت کرد، خارج از هدف بود و دین هندرسون را در بین چوب ها مشکلی ایجاد نکرد.

آنتونی دو دریبل را آغاز کرد اما نتوانست هیچ یک از آنها را کامل کند. او قفل شده بود. او سعی کرد دو تکل بزند اما هیچ کدام موفق نبود.

وینگر تنها در سه دوئل از هفت دوئل زمینی که در آن شرکت کرد پیروز شد و یک چالش هوایی را که برای مسابقه لازم بود از دست داد. او همچنین در 8 نوبت مالکیت توپ را از دست داد.

(آمار اضافی به دست آمده از Sofascore)

پیش از تابستان، یونایتد باید برای زندگی بدون آنتونی برنامه ریزی کند. او به سادگی چیزی ارائه نمی دهد و به نظر می رسد که جایگاهی را برای یک هم تیمی انتخاب می کند که احتمالاً سزاوارتر است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/06/antony-puts-in-another-hall-of-shame-performance-as-man-united-are-crushed-4-0-by-crystal-palace-279847/ منبع: