جشن پوشش استقلال قیدی و یزدانی (تصویر)

همچنین ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی ها از دو بازیکن جدید تیمش استقبال ویژه ای کرد و با در آغوش گرفتن یزدانی و قیدی بازگشت آنها به استقلال را تبریک گفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838523
آگوست 24, 1401 @ 9:53 ب.ظ
58.6 هزار |

16نقطه نظر

بازگشت دو مرد با لباس آبی در خانه

دو بازیکن تازه بازگشته آبی ها با عبور از تونل شکل گرفته، ضرباتی از هم تیمی های خود دریافت کردند تا این کار مرسوم در دنیای فوتبال برای یزدانی و قیدی نیز اجرا شود.

سیاوش یزدانی و مهدی قیدی در بازگشت به استقلال مورد استقبال هم تیمی های خود قرار گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت یزدانی و قیدی بهترین خبر ممکن برای هواداران ساپینتو و استقلال است. سیاوش که به گفته بسیاری از کارشناسان فصل گذشته بهترین مدافع لیگ بود، نتوانست فصل را با آبی پوشان به پایان برساند و به خدمت سربازی رفت و در نهایت چند روز پیش با استفاده از اسپانسر مناسب از خدمت سربازی معاف شد. معافیت

این دو بازیکن امروز در تمرین استقلال شرکت کردند و مورد استقبال ویژه هم تیمی های خود قرار گرفتند. سایر بازیکنان با تشکیل تونل به استقبال یزدانی و قیدی رفتند که البته این احوالپرسی چندان دوستانه نبود.

قیدی که تابستان گذشته راهی شباب الاهلی شد، فصل ناموفقی را در این تیم سپری کرد و به صورت قرضی به استقلال بازگشت تا بتواند بار دیگر در جمع آبی پوشان بدرخشد و در جمع ملی پوشان حاضر در جام جهانی 2022 حضور داشته باشد. در قطر