غیبت توخل و کونته در جلسه توجیهی داوران

جلسات توجیهی انجمن توسط هیئتی از داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیسی برگزار می‌شود و هدف آن ارائه دستورالعمل‌های بیشتر داوری و همچنین انتظارات انجمن از مدیران و بازیکنان است.

توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در دیدار تیم هایشان، چلسی و تاتنهام با هم اختلاف داشتند. تنها مدیران لیگ برتری که در جلسه توجیهی قبل از شروع فصل جدید شرکت نکردند.

جالب اینجاست که ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره توماس توخل آغاز کرده است. اما برخلاف انتظار، این تحقیقات نه به خاطر درگیری او با کونته، بلکه به دلیل اظهارات تند او علیه داور است. توخل گفته است که انتظار دارد آنتونی تیلور قضاوت بازی های چلسی را متوقف کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، فدراسیون فوتبال انگلیس جلسه توجیهی برای مربیان باشگاه های حاضر در این لیگ ترتیب داد تا دستورالعمل جدید برگزاری مسابقات را تشریح کند و به آنها بگوید که انتظار دارد. مربیان تیم های انگلیسی در زمین و در خارج از زمین چگونه باید رفتار کنند؟

در پی اختلاف شدید توماس توخل و آنتونیو کونته، سرمربیان چلسی و تاتنهام، هنگام دیدار دو تیم در استمفوردبریج، رسانه های انگلیسی اعلام کردند که این دو جزو 20 مربی لیگ برتر هستند که در جلسه توجیهی حاضر در لیگ برتر شرکت نکردند. شروع فصل

پس از درگیری توخل و کونته در اواسط بازی و پس از سوت پایان، آنتونی تیلور که قضاوت مسابقه را بر عهده داشت، هر دوی آنها را اخراج کرد.


سرویس خبر شماره: 1838524
24 اوت 1401 ساعت 10:00 ب.ظ
4.5 هزار |

1نقطه نظر