جنجال بر سر افسانه آلمانی: ناگلزمن می رود، فولر برمی گردد!


سرویس خبر شماره: 1982644
5 دسامبر 1402 در 8:20 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یولیان ناگلزمن بلافاصله پس از سرمربیگری آلمان مورد انتقاد قرار گرفت. تندترین انتقادها را استفان افنبرگ اسطوره فوتبال آلمان به او وارد کرد. ،

جنجال بر سر افسانه آلمانی: ناگلزمن می رود، فولر برمی گردد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتقاد تند استفان افنبرگ از یولیان ناگلزمن، سرمربی جدید تیم ملی آلمان در این کشور جنجالی شده است. افنبرگ معتقد است که نتایج ناگلزمان در ابتدای دوران حرفه ای اش و فوتبال پر هرج و مرج منشافت برای او جایی برای دفاع از خود باقی نمی گذارد. ،

افنبرگ با اشاره به برد 2-1 آلمان مقابل فرانسه با سرمربی موقت رودی فولر، پس از اخراج هانسی فلیک، خاطرنشان کرد که اگر آلمان در آن مسابقه اینقدر خوب بازی کرد، چرا- آیا در مسابقات بعدی تحت هدایت ناگلزمن وحشتناک بود؟ چطور ممکن است رودی فولر بتواند ولی ناگلزمن نتواند؟

1958926

ستاره سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ گفت: اگر نظر او را بپرسند، او معتقد است که رودی فولر باید هدایت آلمان را بر عهده بگیرد. افنبرگ گفت: اگر من جای فدراسیون بودم، رودی فولر را حتی اگر می خواست برود کنار نمی گذاشتم، بچه های تیم ملی شش ماه قبل از تورنمنت بزرگ یورو او را می خواستند و اینطور نبود. برای پیچیده کردن کار ضروری است. حتی اکنون می‌پرسم که آیا رودی فولر بهترین گزینه است؟

افنبرگ در ادامه سخنان خود گفت که آلمان در زمان ناگلزمن نه تنها بهتر نمی شد، بلکه بدتر می شد.:” اوضاع چطوره؟ تیم ملی مزخرف بازی می کنه. توصیه های من: تیم ملی جای آزمایش و استفاده از بازیکنان در پست های غیرتخصصی نیست. نیازی نیست به کسانی که 70-80 دارند بازی بدهند. مسابقات ملی را به جوانان با انگیزه بدهید نکته بعدی: الفبای فوتبال از هر چیزی مهمتر است مواردی مانند حمله، دفاع و تشکیل یک تیم متحد، بازیکنان شما باید این کارها را به خوبی انجام دهند، اگر نمی توانند انجام ندهید این کار را بکن. من نمی توانم از آنها تعریف کنم و آنها را کنار بگذارم.

مجله اخبار فوتبال خارجی