جنجال در لالیگا؛ قهرمانی را به رئال بدهید! (عکس)

سرانجام رئال مادرید شب گذشته موفق شد در یکی از بازی های سخت خود در بالایدوس مقابل سلتاویگو پیروز شود. جایی که به سختی و با نتیجه 2-1 که با پنالتی های جنجالی به دست آمد حریف خود را شکست دادند و سه امتیاز مهم را از آن خود کردند. سه پنالتی برای رئال مادرید اعلام شد اما این پایان کار نبود زیرا گل سلتاویگو نیز به طرز مشکوکی آفساید اعلام شد.

در پایان نیمه اول، سلتاویگو موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، اما VAR به شکلی کاملا جنجالی وارد صحنه شد و گل سلتاویگو را مردود کرد. در واقع پس از بررسی صحنه مشخص شد که آسپاس در موقعیت آفساید توپ را لمس کرده است. اتفاقی که باز هم اعتراض شدید سلتاویگو را برانگیخت.


سرویس خبر شماره: 1817904 |
14 فروردين 1401 ساعت 21:53 |
6,960 امتیاز خبر|

0نظرات

خشم کاتالان ها از وقایع بالایدوس؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه کاتالان اسپورت پس از دیدار جنجالی شب گذشته سلتاویگو و رئال مادرید با تیتر “قهرمانی به آنها” عنوان کرد.
رئال مادرید پس از شکست سنگین مقابل بارسلونا نمی تواند اشتباهات زیادی مرتکب شود زیرا با وجود اختلاف امتیاز خوب، خطر از دست دادن عنوان قهرمانی خود را دارد.

عنوان ورزشی جنجالی بعد از اتفاقات دیشب: به آنها لالیگا بدهید

اعتراض شدید بازیکنان سلتاویگو پس از گل در آخرین لحظات نیمه اول که به شکلی کاملا مشکوک اخراج شد.

سومین پنالتی کریم بنزما و گل پیروزی رئال مادرید که پس از اعتراض شدید بازیکنان سلتاویگو به دست آمد زیرا آنها معتقد بودند فرلان مندی مشکلی ندارد.

اما این پایان کار نبود، زیرا پس از گل تساوی نولیتو به سلتاویگو، دو پنالتی دیگر به سود رئال مادرید اعلام شد. ابتدا خطای موریلو روی رودریگو و سپس خطای فرلان مندی منجر به دو پنالتی برای رئال مادرید شد. کریم بنزما پنالتی اول را از دست داد اما پنالتی دوم را به گل تبدیل کرد تا رئال یک برد بحث برانگیز را در بالایدوس به ارمغان آورد.

باید بگویم؛ رئال مادرید پس از این پیروزی مهم 69 امتیازی شد و در یک قدمی قهرمانی این فصل لالیگا قرار گرفت. سویا و اتلتیکو مادرید با 57 امتیاز و بارسلونا با 54 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. البته سویا یک بازی انجام داد و بارسا دو بازی کمتر از رئال.



مجله اخبار فوتبال خارجی در واقع شروع مسابقه با اعلام پنالتی برای رئال مادرید همراه بود. اتفاقی که بازیکنان سلتاویگو اعتراض زیادی به آن داشتند اما این اعتراضات بی فایده بود تا اینکه کریم بنزما گل اول رئال مادرید را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

البته بعد از پنالتی سوم کار برای داور بسیار سخت بود زیرا هر برخوردی در محوطه جریمه با اعتراض شدید هواداران سلتا مواجه شد و آنها پنالتی را باور کردند اما در نهایت رئال توانست سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

قضاوت بازی شب گذشته سلتاویگو و رئال مادرید اعتراضات زیادی را به خصوص در کاتالونیا به دنبال داشت.