جنگ و تنش بزرگ رفعت و زارع روی نیمکت (عکس)


سرویس خبر شماره: 1817811 |
14 فروردين 1401 ساعت 13:09 |
988 امتیاز خبر|

1نظرات

یکی از اتفاقات عجیب فوتبالی در سال جدید، نزاع روی نیمکت در دربی گیلان بود.

سرمربی شهرداری آستارا در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” به شدت به حاشیه ها و شعارهای روی سکو اعتراض کرده بود و مشکل اصلی اما مربوط به صحنه گل ملوان بود، جایی که نیمکت و بازیکنان. شهرداری آستارا مدعی شد توپ از خط عبور نکرده است. اما تصاویر زیر نشان می دهد که این ادعای مرحوم رفعت و تیمش کذب است.

اما تصاویر ثبت شده از درگیری دو تیم روی نیمکت نیز جالب توجه بود. جایی که پایان رفعت و مازیار زارع اینگونه روبه رو می شوند و شاخه عجیبی را به تصویر می کشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به حضور سپیدرود و داماش در رده های پایین، دربی گیلان اکنون در لیگ یک بین تیم های ملوان و شهرداری آستارا و پس از ورود ملوان با حساسیت زیادی دنبال می شود. او توانست حریف خود را شکست دهد. او امید زیادی داشت که با تکرار این نتیجه به بازی بازگردد و روزی که هواداران اجازه حضور پیدا کنند بتواند حضور خود را در اوج بیش از پیش تثبیت کند.

عکس: امیر صالح غنجی



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان مازیار زارع در نهایت موفق شدند دو گله شهرداری آستارا را شکست دهند اما اتفاقات نشست خبری و صحبت های این دو مربی و به خصوص پایان رفعت حواشی زیادی را در این روزهای آخر رقم زد.

مرحوم رفعت که فصل گذشته توانست شهرداری آستارا را به صدر جدول رده بندی لیگ آزادگان برساند، در نهایت به دلیل اختلافات و مسائل پیش آمده از این تیم جدا شد. او در این فصل به تیم زادگاهش بازگشت و البته در آخرین بازی ها عملکرد خوبی برای نتیجه گرفتن از خود به جای گذاشتند. با این حال حواشی و حساسیت های دربی گیلان باعث شده بود تا در نهایت هر دو مربی صحنه های عجیبی را در این بازی به نمایش بگذارند.