پیشرفت در مذاکرات؛ صلاح در آستانه وقت اضافه با لیورپول


سرویس خبر شماره: 1817809 |
14 فروردين 1401 ساعت 13:00 |
628 |

0نظرات

قرارداد صلاح با لیورپول تابستان آینده به پایان می رسد و مدتی است که تلاش ها برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز شده است.
مذاکرات در ماه های اخیر با نمایندگان این بازیکن مصری ادامه داشته است. قبلاً گزارش شده بود که او پیشنهاد امضای قراردادی با 400000 دلار در هفته را در ماه دسامبر رد کرد.
بسیاری از رسانه های انگلیسی گزارش دادند که مذاکرات لیورپول با صلاح که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال محسوب می شود، در فوریه امسال به بن بست رسید و تردیدهای زیادی در مورد آینده این بازیکن ایجاد شد.

لیورپول امیدوار است به زودی قرارداد محمد صلاح ستاره مصری را تمدید کند.

ستاره 29 ساله به دنبال کسب درآمدی در حدود 500.500.000 در هفته است تا بازیکن بزرگی مانند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد باشد، اما اکنون به نظر می رسد که او نظر خود را تغییر داده و می خواهد با باشگاه فعلی خود سازش کند.
روزنامه انگلیسی میرور گزارش داد که صلاح قرار است قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کند و تصمیم دارد به فوتبال حرفه ای خود در این باشگاه پایان دهد.
مسئولان لیورپول پس از شکست مذاکرات با این بازیکن به شدت نگران بودند و می ترسیدند یکی از بازیکنان کلیدی آنها در فصول اخیر از دست برود و این بازیکن به یکی از رقبای خود منتقل شود، اما اکنون شرایط برای آنها تغییر کرده است.
باشگاه های بزرگی مانند پاری سن ژرمن، بارسلونا و رئال مادرید وضعیت این بازیکن را از نزدیک زیر نظر دارند اما حالا لیورپول بار دیگر به گزینه اصلی صلاح تبدیل شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی