جهانبخش: ایران می تواند به دور بعد صعود کند

جهانبخش درباره شرایط و بازیکنان تیم ملی افزود: این نسل از فوتبال ما یکی از بهترین نسل های فوتبال است. این تیم باید مراقبت شود. باید سخت افزار و نرم افزار لازم فراهم شود تا تیم از نظر روحی و روانی و بدنی برای جام جهانی آماده شود و عملکرد خوبی داشته باشیم. گروه سخت است.


سرویس خبر شماره: 1817712 |
13 تیر 1401 ساعت 16:15 |
969 امتیاز خبر|

0نظرات

این تیم باید حمایت شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جهانبخش درباره همگروهی با انگلیس و آمریکا گفت: واکنش ها در انگلیس بسیار مثبت است و قطعا انتظار دارند انگلیس تیم اول شود اما در تیم ایران، آمریکا و … تیمی که از پلی آف خارج خواهد شد.” آنها احترام می گذارند و مطمئناً احترام می گذارند. همه تیم هایی که به جام جهانی می آیند قابل احترام هستند و همه تلاش کرده اند در جام جهانی حضور داشته باشند. آمریکا شرایط خاص خودش را دارد و همیشه در جام جهانی نیست. خدا را شکر در این فصل با قاطعیت به جام جهانی رسیده ایم و این نشان می دهد که تیم بسیار قابل احترامی هستیم.

علیرضا جهانبخش می گوید گروه ایران با انگلیس و آمریکا برای او خوشایند بوده است.

جهانبخش در پایان درباره شانس خروج از این گروه گفت: دوست داشتم با انگلیس و آمریکا همگروه باشم. با دوستان، خانواده و افرادی که با آنها صحبت کردم احساس خوبی داشتم. نظر من این است که گروه خوبی است و شانس شگفتی سازی داریم اما باید تلاش کنیم تا خوب آماده شویم. می توانیم هندوانه را زیر بغل بگذاریم و گروه اول را به انگلیس بدهیم، اما مطمئنا برای صعود به مرحله بعد بین سه تیم دیگر تلاش زیادی می شود تا انشاالله شرایط خوبی داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی