ژاوی: ما می خواهیم در جدول رده بندی لالیگا و قهرمان لیگ اروپا باشیم

ژاوی در کنفرانس خبری آن بازی گفت:“این مسابقه برای ما مانند یک فینال است. پس از یک سری نتایج خوب، اکنون شانس رسیدن به مقام دوم را داریم. بازی مقابل سویا آزمون دیگری برای اثبات ارزش های تیم است، و اگرچه سویا شاید در بهترین حالت خود نیست. او مطمئنا حریف سختی خواهد بود. لوپتگی مربی بسیار خوبی است و من همیشه از او تمجید کرده ام. او در سویا کار بسیار خوبی انجام داد، اما ما یک بازی خانگی داریم و این بهترین شانس برای رسیدن به مقام دوم است. حمایت هواداران سرسخت فردا و امیدوارم در ورزشگاه خوش شانس باشیم.”

رئال در سلتا: امیدوارم خبرهای خوبی از ورزشگاه بالایدوس بشنویم و رئال امتیاز از دست بدهد. این می تواند انگیزه ما را دو چندان کند، اما در هر صورت تمرکز روی بازی ماست.» اگر در بازی مقابل سویا پیروز نشویم، شکست احتمالی رئال دیگر اهمیتی نخواهد داشت.

آنتونیو رودیگر: من در مورد بازیکن دیگری در تیم صحبت نمی کنم. مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای تقویت تیم انجام می دهند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا دو هفته پیش در مادرید با نتیجه 4 بر صفر مقابل رئال مادرید پیروز شد و یک برد گرانبها را جشن گرفت. تیم تحت هدایت ژاوی در رگبار پیروزی قرار دارد و فردا در نیوکمپ به مصاف سویا خواهد رفت. نارنجک آبی ها با یک بازی کمتر و 12 امتیاز کمتر از رئال، شانس خود را برای برد غیرممکن نمی دانند.

ژاوی هرناندز بازی مقابل سویا را فینال خواند و درباره اهداف این تیم تا پایان فصل صحبت کرد.

پیام به بازیکنان: پیام من این است که متوقف نشوید و این فرم را تا تکمیل ادامه دهید. هدف از ابتدا این بود که به لیگ قهرمانان اروپا برسیم و گارد خود را ناامید نکنیم. برد مقابل رئال در واقع فقط سه امتیاز بود و بازی فردا سه امتیاز است. سپس باید در لیگ اروپا مقابل فرانکفورت بازی کنیم. هدف ما کسب بهترین موقعیت ممکن در لالیگا و قهرمانی در لیگ اروپا است و برای آن می جنگیم. ما روز آرامی در بارسا نداریم و همه چیز مثل آرامش قبل از طوفان است. خوشحالم که تعطیلات به پایان رسید و لالیگا و لیگ اروپا در راه است.


سرویس خبر شماره: 1817711 |
13 جولای 1401 ساعت 15:50 |
870 امتیاز خبر|

1نظرات

ما روز آرامی در بارسا نداریم

کلید پیروزی:ما 70 دقیقه در برنابئو با حداکثر فشار و جنگ بازی کردیم. فردا باید مثل ال کلاسیکو بازی کنیم و حق نداریم یک دقیقه تمرکزمان را از دست بدهیم.