جورجینیو: این دو پنالتی تا آخر عمر مرا آزار خواهد داد

فوتبال خوبی ارائه دادیم، تابستان گذشته قهرمان اروپا شدیم، اما متاسفانه در بازی های گذشته اشتباهات کوچکی داشتیم و نتوانستیم آنها را جبران کنیم. آنها تفاوتی ایجاد کردند.»

جورجینیو ستاره تیم ملی ایتالیا به دو پنالتی که در مرحله گروهی مقابل سوئیس از دست داد واکنش نشان داد و آتزوری را به پلی آف فرستاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری از هواداران فوتبال در ایتالیا جورجینیو را عامل ناکامی این تیم در جام جهانی می دانند چرا که این بازیکن در دیدارهای مرحله گروهی مقابل سوئیس دو پنالتی را از دست داد. در واقع، اگر آن ضربات پنالتی تبدیل به گل می شد، آتزوری می توانست مستقیماً به جام جهانی برود، اما این اتفاق نیفتاد و شاگردان روبرتو مانچینی در نهایت نتوانستند به جام جهانی صعود کنند. جام جهانی پس از شکست مقابل مقدونیه در جام جهانی. پلی آف

جورجینیو در حالی که اشک می ریخت گفت: “خیلی دردناک است. صادقانه بگویم، من هنوز آن را باور نمی کنم. ما همیشه در بازی هایمان بر حریفان خود مسلط بوده ایم و موقعیت های زیادی خلق کرده ایم. متأسفانه نتوانستیم.” بازی آنها را تمام کن



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816699 |
05 فروردين 1401 ساعت 11:48 |
2,141 |

0نظرات

پنالتی های از دست رفته مقابل سوئیس: “وقتی به آن پنالتی ها فکر می کنم واقعاً آزارم می دهد و تا آخر عمر آزارم می دهد. دو بار رسیدن به این موقعیت و ناتوانی در کمک به تیم و کشورت چیزی است که برای همیشه با من خواهد ماند. “من آن را خواهم داشت و بر من سنگینی می کند. مردم می گویند باید سرت را بلند کنی و ادامه بدهی، اما سخت است.»