جیسون کید و ماوریکس به تمدید چند ساله رسیده اند

پس از شکست کلیپرز در دور اول پلی آف کنفرانس غرب، ماوس فردا مرحله نیمه نهایی را آغاز می کند. آنها برای بازی 1 مقابل اوکلاهما سیتی تاندر در جاده خواهند بود. لوکا دونچیچ و کایری اروینگ کاتالیزورهای دالاس در فصل پس از سال 2024 بوده اند. علاوه بر این، سرمربی جیسون کید تیم خود را برای موفقیت آماده کرده است.

به همین دلیل است که کلیپرز و کید از صبح امروز یک تمدید چند ساله امضا کردند. حتی با وجود بازی‌های پلی‌آف، ماوریکس می‌خواست مطمئن شود که سرمربی خود را بسته است. خودی ها در سراسر لیگ از جیسون کید به عنوان کاندیدای خالی سرمربیگری لیکرز خبر داده بودند. دالاس قرار نبود به جیسون کید اجازه راه رفتن بدهد. اکنون، Mavs به دنبال رویکرد ضعیف در این سری در مقابل تندر هستند و بدون فشار بازی می کنند. آنها تا کجا می توانند در پلی آف 2024 پیش بروند؟

جیسون کید قراردادی چند ساله با دالاس ماوریکس امضا کرد

فصل 2023-24 سومین سالی بود که جیسون کید به عنوان سرمربی دالاس ماوریکس مشغول به کار شد. رکورد فصل عادی او 140-106، با دو فصل 50+ برد است. کید همچنین ماوریکس را به دو بازی پلی آف در سه فصل هدایت کرده است. از جمله سفر به فینال کنفرانس غرب در اولین سال سرمربیگری او. آنها در شش بازی مقابل سانز شکست خوردند. در پلی آف 2024، ماوریکس به دور دوم صعود کرده و سری سختی را پیش رو دارد. دالاس با یک تیم جوان، با استعداد و رقابتی تاندر روبرو است.

جیسون کید از تجربه سرمربیگری قبلی خود درس گرفته و در ماوریکس عالی است. او یک فصل سابقه سرمربیگری نتز را دارد و چهار فصل در میلواکی سرمربی بود. مدیر کل نیکو هریسون این را در مورد جیسون کید و معنای او برای ماوریکس گفت.

مدیر کل نیکو هریسون گفت: “من مدت زیادی است که جیسون را می شناسم و نمی توانم نامزد بهتر و واجد شرایط تری برای هدایت این تیم در آینده فکر کنم.” جیسون به عنوان یک بازیکن سابق تالار مشاهیر قهرمان NBA، تجربه و تخصص زیادی را برای این نقش به ارمغان می آورد که قابل تکرار نیست. او اعتماد و احترام بازیکنان ما و بسیاری از بازیکنان را در سراسر لیگ به دست آورده است، و من مشتاقانه منتظرم که در کنار او کار کنم، زیرا ما همچنان به ساختن فرهنگ و پایه های موفقیتی که او در طول دوران سرمربیگری خود کمک کرده است، در کنار او کار کنم.”

لس آنجلس فکر می کرد که جیسون کید ممکن است برای استخدام در دسترس باشد و پس از اخراج داروین هام به یک سرمربی جدید نیاز دارد. ماوریکس قصد نداشت کید را به عنوان مربی برای یک رقیب کنفرانس غرب بگذارد. دالاس در تلاش است تا به قله کوه NBA بازگردد. در حال حاضر، آنها سرمربی مناسبی دارند و در چند سال آینده به ساخت لیست خود ادامه خواهند داد. لوکا دونچیچ ستون فقرات این فرنچایز است و موفقیت آنها در پلی آف بستگی به نحوه بازی او دارد.



https://sportslens.com/news/the-dallas-mavericks-are-signing-head-coach-jason-kidd-to-a-multi-year-extension/ منبع: