منچستریونایتد یازدهم در مقابل کریستال پالاس تایید شده: برونو فرناندز، اسکات مک تومینای و مارکوس رشفورد در ترکیب نیستند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


برونو فرناندز اولین بازی دوران بزرگسالی خود را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد و امشب منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس قرار خواهد گرفت.

مارکوس رشفورد و اسکات مک تومینای نیز علیرغم اینکه امیدوار بودند به موقع از مصدومیت بهبود یافته باشند، نتوانستند در ترکیب حضور داشته باشند.

هری مگوایر در تمرین دیروز مصدوم شد و از دست رفت. او سه هفته از میادین دور خواهد بود و برای فینال جام حذفی مشکوک است.

تنها خبر خوب این است که جانی ایوانز از مصدومیت بهبود یافته و می تواند بازی کند.

آندره اونانا در دروازه خواهد بود.

چهار تیم عقب، آرون وان بیساکا، دیوگو دالوت، ایوانز و کازمیرو خواهند بود.

کوبی ماینو و کریستین اریکسن هافبک های هلدینگ خواهند بود.

میسون مانت جای فرناندز را می گیرد و اولین بازی خود را از نوامبر در پست شماره 10 آغاز می کند.

الخاندرو گارناچو و آنتونی مردان پهن هستند، با راسموس هوجلوند در جلو.

به غیر از سوفیان امرابات و تام هیتون، اینها تنها بازیکنان بزرگسالی هستند که در دسترس هستند زیرا نفرین مصدومیت این فصل عمق جدیدی را شخم می‌زند.

رافائل واران، ویکتور لیندلوف، تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز، لوک شاو و آنتونی مارسیال نیز همگی از میادین دور هستند، اگرچه سه نفر آخر تمرینات خود را از سر گرفته‌اند.

آلتای بایندیر، هری آماس، آماد، اتان ویتلی، لوئیس جکسون، هابیب اوگونیه و توبی کالیر به امرابات و هیتون روی نیمکت می پیوندند.

یونایتد امشب به شدت به سه امتیاز نیاز دارد، زیرا حتی امیدهای آنها به فوتبال لیگ اروپا نیز به دلیل عملکرد خوب نیوکاسل و چلسی در حال کمرنگ شدن است.

شروع در پارک سلهرست ساعت 8 شب است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/06/confirmed-man-united-xi-vs-crystal-palace-bruno-fernandes-scott-mctominay-and-marcus-rashford-not-in-squad-279830/ منبع: