جیمی کاراگر در مورد اختلاف بین صلاح و کلوپ نظر خود را دارد

جیمی کاراگر در مورد اختلاف ظاهری مو صلاح و یورگن کلوپ در جریان تساوی 2-2 لیورپول امروز بعدازظهر مقابل وستهام صحبت کرده است.

این بازیکن مصری درست قبل از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی در ورزشگاه لندن معرفی شود، واکنش خشمگینانه ای به پیام سرمربی خود نشان داد و این تبادل نظر به طرز عجیبی بر بحث بعد از بازی غالب شد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدافع سابق قرمزها در رسانه های اجتماعی نظر خود را در مورد این حادثه اعلام کرد و به نظر نمی رسید که این موضوع نشان دهنده اختلافات بزرگ بین این زوج باشد.

کاراگر ارسال شده در X: تنها دلیلی که یک مربی در این شرایط ناراضی است، این است که زمان زیادی طول کشید تا بازیکن آماده بازی شود.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ‘خوشحال می شوم که او رفته است!’ – دیوید مویس به شوخی از کلوپ می خواهد که “عجله کند و فرار کند”

بیشتر بخوانید: پیتر کراچ دو نفره لیورپول را به خاطر لحظه گران قیمت نیمه اول مقابل وستهم خطاب کرد

جالب بود که در حالی که کلوپ پس از آن به طور خلاصه این حادثه را کم اهمیت جلوه داد، صلاح در منطقه مختلط پس از بازی به خبرنگاران گفت: “امروز آتش می گیرد اگر صحبت کنم” که به نظر می رسید به چیزی جدی تر در بازی اشاره می کند.

کاراگر در بهترین بخش این دو دهه در بالاترین سطح بازی کرد، بنابراین او در موقعیت بسیار خوبی برای صحبت در مورد احتمال این که تبادل خط لمسی امروز در استادیوم لندن چیزی بیش از یک آزار لحظه ای نبود، صحبت کند.

ما امیدواریم که این مورد باشد، و این نقطه عطفی بود که بازیکن و سرمربی می توانند در روزهای آینده به طور خصوصی درباره آن صحبت کنند.

آخرین چیزی که لیورپول پس از چنین نتایج دلخراشی در این ماه به آن نیاز دارد این است که کلوپ و صلاح از هم جدا شوند، حتی اگر اولی تا پایان ماه می دیگر در باشگاه نباشد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/27/carragher-salah-klopp-touchline-argument/ منبع: