ماموریت مخفیانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال/کسی که تراکتور را مقابل استقلال پشت پرده می فرستد!



ضمن اینکه تراکتور باید در خانه میزبان استقلال باشد و نتیجه این دیدار در تعیین سرنوشت تمامی تیم های بالای جدول اهمیت فوق العاده ای دارد.

استقلال برای ادامه برتری در تبریز پیروز می شود و خود تراکتورسازی هم مطمئنا با تمام وجود در زمین حاضر می شود تا امید خود را برای کسب سهمیه حفظ کند. به این چیزها باید وضعیت پرسپولیس را هم اضافه کنیم که تبریز را زیر نظر دارد تا ببیند استقلال امتیاز از دست می دهد یا خیر!

قرمزهای آذری که در روزهای اخیر دچار بحران شدند و حتی به رویارویی جمعی از تماشاگران این تیم با بازیکنان رفتند و علیه مدیریت فرودگاه تبریز شعار دادند، حالا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت می بینند. و یحیی منصوب شد. گل محمدی باید به محض رفع مشکلاتش به این تیم اضافه شود.

از شامگاه پنجشنبه این بحث به طور جدی در محافل فوتبال تبریز مطرح شد که بر اساس آن یحیی تحصیلات خود را از تراکتور و استقلال آغاز کرد و اگرچه به طور رسمی چیزی نمی گوید، اما به احتمال زیاد ترکیب تراکتورسازی به مصاف استقلال خواهد رفت. روز چهارشنبه پس از مشورت با گل محمدی انتخاب خواهد شد. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، در جریان بازی قطعاً سرمربی سابق پرسپولیس توصیه های تاکتیکی مورد نظر را به کادر فنی تراکتورسازی خواهد داد.

طبق برنامه هر زمان که گل محمدی کارت سرمربیگری خود را دریافت کند، حمید مطهری با عنوان دستیار اول در کنار او روی نیمکت تراکتور می نشیند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال