حادثه عجیب؛ حمله سرخابی ها به گزینه هلندی پرسپولیس!

لوکادیا 28 ساله در آکادمی آیندهوون حضور داشت و بهترین عملکرد او در همان تیم هلندی بود. او از سال 2011 تا 2018 با پیراهن این تیم در 127 بازی موفق به زدن 45 گل شد. پس از آیندهوون به برایتون انگلستان پیوست و دو بار به هافنهایم و سینسیناتی قرض داده شد. آمار او در این دو تیم به ترتیب 4 گل در 11 و 2 گل در 26 بازی است.

نکته جالب و البته عجیب اینجاست که پس از مطرح شدن نام این بازیکن به عنوان گزینه حمله پرسپولیس، هواداران پرسپولیس و استقلال به صفحه این بازیکن هجوم بردند و گفتند که نظرات زیادی از او گذاشته است. هواداران پرسپولیس که قطعا از یک بازیکن رزومه ای به تیم خود استقبال می کنند و برای آن بازیکن پیام های عاشقانه ارسال کرده اند.

در طرف مقابل اما در اقدامی عجیب عده ای از هواداران استقلال و دیگر تیم های رقیب پرسپولیس به صفحه یورگن لوکادیا حمله کردند و از این بازیکن هلندی خواستند به پرسپولیس نیاید. اینها به لوکادیا گفتند ایران جای خوبی برای تو نیست.

بعد از مدت ها به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در حال معامله با یک مهاجم خارجی است و اگر اتفاقی نیفتد به زودی طلسم خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس شکسته خواهد شد.

همانطور که گفتیم یورگن لوکادیا مهاجم هلندی که رزومه بسیار خوبی دارد، گزینه اصلی خط حمله پرسپولیس است و سران این باشگاه در تلاش برای عقد قرارداد با این بازیکن هستند.

لوکادیا که در تمام سطوح پایه برای تیم هلندی بازی کرده است، در فصل گذشته در پیروزی 4-2 تیمش مقابل بایرن مونیخ موفق شد گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای بوخوم به ثمر برساند. این بازیکن 186 سانتی متری که در پست وینگر و مهاجم بازی می کند در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد و به راحتی می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

به این مهاجم هلندی هم گفته اند اگر در ایران و پرسپولیس باشد این باشگاه توانایی پرداخت حقوق او را ندارد و پرونده های زیادی در فیفا دارد. باید دید تکلیف حضور این بازیکن در پرسپولیس چه می شود و بالاخره سران این تیم می توانند مهاجم هلندی را به تهران بیاورند یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال